Alla inlägg den 5 januari 2009

Av bessibus - 5 januari 2009 16:55

  • john mayer - free falling
  • säkert - någon gång måste du bli själv
  • raymond & maria - nej

Av bessibus - 5 januari 2009 16:13

1. eyes on fire - blue foundation <3

2. full moon - the black ghosts

3. american mouth - iron & wine


de två översta har jag redan lagt ut en gång, emn de funkade visst inte så vi gör ett nytt försök.

dessa låtar är sjukt bra o alla är från twilight soundtracket.

enjoy..

/selin

Av bessibus - 5 januari 2009 13:33

jag önskar, tror o vill att detta år ska bli bra.

bättre än förra året, jag vil latt detta år ska bli det bästa någonsin.

jag menar hur mkt sämre kan de bli?

jag har tagit tag i lite grann.

jag börjar trivas med mig själv.

jag ska börja träna osv.

ska börja satsa mer i skolan, de fick lida lite nu innan jul så mitt psyke inte pallade med.

och jag ska, ba ska tänka positivt o så.

typ. jag hade värsta bästa saken jags kulle skriva här men så fort jag satte mig här glömde jag bort de! haha, västa jag^^

men emn, vad gör jag?

em jo jag sitte rhär dricker kaffe o myser imin ensamhet. jag älskar att va ensam hemma. så hilma skönt!

de va typ de jag hade på hjärtat.

p.s jag älskar john mayer. stavar han så btw^^

hur som haver ha en bra dag.

/selin

Av bessibus - 5 januari 2009 10:10

moa har lämnat landet i nästan 3 veckor!

ha det bäst hurru. :) i'll miss ya!

(jag har gjort)

hur som haver, tjenixen people. hat gött.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards