Alla inlägg den 11 januari 2009

Av bessibus - 11 januari 2009 15:17

jag evt inte vad d e e med mig, jag vill hitta på ngt, starkt hitta på ngt men va fan jag har ingen lust, jag vill bara se på film typ.

jag är typ "deppig" över mitt utseende idag (och igår med för den delen) deppig över så mkt, men inget har ju hänt typ. inge bråk, inge "skit" el ngt, vad är felet liksom?

och jag vill inte ha skola! alls! bara va hemma o dega! o jag vill träna men fanskapet (jag) e ju sjuk! aah!!! o när jag e deppig svullar jag o gör saker som jag kanske inte alltid borde.. men et att jag inte vill svulla alls egentligen så de e ju så sjukt!

orka detta säger jag bara! så jag är inne i mitt rum tittar på cp progam o bara är. ska ta bort mitt smink, låta huden andas lite, o se på en film. frågan är bara vilken jag vill se. hmm. hinner nog tänka på den.

aja, livet går vidare, tack för att ni läser min blogg.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards