Alla inlägg den 27 januari 2009

Av bessibus - 27 januari 2009 20:57

va ju till min praktik plats, blir nog intressant, får se hure blir, liksom.

sen va de även kör, typ inte kul, va inte pepp på de.

drog till ica sen köpte liiite choklad. mums :D

kom hem o diskade, ska strax diska klart, va lite mkt så får diska i två omgångar^^

sen ska jag nog kanske hoppa in i duschen, o lägga mig i min säng o kolla lite på tv.

sounds mys ;)

imorgon äre en ny dag, den består av:

  • skola
  • praktik
  • klippa mig
  • hem o plugga typ

kul va? haha, nej men de e typ de osm är planerat. mysigt.^^

vet inte riktigt hur jag ska klippa mig, funderade på assymetriskt, men vi får se. kanske blir lite hårt o tufft annars, vi får se.


men men disken kallar, vi höres.

/selin

Av bessibus - 27 januari 2009 15:34

skola idag, datorkunskap. sen hängde jag kvar en stund i skolan m lite folk, vi åt o sen drog jag o sara o tog ut pengar laddade på min mobil :D

första ggn jag har pengar på den på ca 2 veckor! lycklig!

sen drog sara o jag till ett café o jag gjorde av mig min skuld, de e definitivt våran djupaste fikastund ever!

drog runtlite på stan sen, letade efter säkerhetsnålar. hittade inga alls!  va fan! :o

hur som helst klockan blev 2 o jag drog till kuratorn igen.

ahha vi snackade pojkar xD vi kom fram till ganska mkt faktiskt. haha! mkt givande.

nu e jag hemma, väntar på mor min, ska snart diska o sen ska vi dra till min apu plats. o kolla läget där. sen e de kör som gäller.


o people, imorgon ska jag klippa mig, äntligen!

så dagens fråga blir...

hur tycker du att jag ska klippa mig? (a)

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards