Alla inlägg den 20 januari 2009

Av bessibus - 20 januari 2009 20:37

ja ni tessi o jag är flum, vi har nyss bakat dock, kladdkaka i micro. 5min KLART! har dock inte smakat än men vi hoppas på det bästa:)

/selin

Av bessibus - 20 januari 2009 17:13

skola igen dådå. flöt förbi helt okej. men jag måste säga att de e krångligt just nu!

vi har problem med luften högst upp på skolan där vi har våra hantverkslektioner.. dvs vi ska ha praktik ons el fre, varje vecka året ut, o x-rta lektioner, o jag tycke ratt de är smått krångligt nu! men det löser väl sig. men krångligt o bökigt o cp känns de!

efter skolan idag va boman o hubbe o jag kvar, sara skulle till receptionen.

sen drog vi till café linné för lite fika. vi planerade bomans o hubbes 18-års fest typ^^

sen bar det av hem i snö-stormen. äta lite o nu e tessi här.

vi ska strax dra till kören.

sen blire lite plugg o mys framför tv i hopp om att de e ngt bra på den!


bjuder på en låt jag har haft i huvudet de senaste dagarna.

broken strings - James Morrison feat. Nelly Furtado

några vackra rader ut låten...


You can't play our broken strings
You can't feel anything
That your heart don't want to feel
I can't tell you something that aint real
Oh the truth hurts
And lies worse
I can't like it anymore
And I love you a little less than before


ha det bäst people. kanske mer inlägg sen.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards