Alla inlägg den 13 januari 2009

Av bessibus - 13 januari 2009 19:22

denna låt ska man va sugen på. annars e den dryg, men nu fick jag ett ryck att lyssna på den o RYSNINGAR!

leona lewis version av - i will always love you

Av bessibus - 13 januari 2009 15:50

dagen är inte på topp. känner jag, de e liksom jag vet inte, ngt stämme rliksom inte alls.

huvet är inte med, tröttheten är galet påträngande.

så provjobbandet blev inte av, ska dit ngn mer gång i veckan o se om jag får en andra chans.

det lät inte lovande men jag hoppas typ.

och för att klaga mer mår jag fan illa.

hur som helst, orkar knappt ngt alls. jag är så omotiverad. o mobilen är cp! nu e den cp. folk har ringt men knappen funkar knappt, så stängde av den, så det går itne o nå mig där.

ska ringa mot min nu o sen kolla på film el ngt om den blir klar, tjenixen people.

amy winehouse - will you still love me tomorrow

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards