Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

en vanlig fredag imitt underliga liv

Av bessibus - 31 oktober 2008 15:16

vad har jag gjort idag?

jag har städat, diskat, gjort mat, gått ut med skräp som vi har massor av. hjälpt till i tvättstugan. dampat på mamma. mamma har då även dampat tillbaka. orkar inte med det snart -.-

vill hitta på ngt med folk sen men vet nte direkt vad.

jälla blir inte av iaf, ingen av oss fick me folk så vi tar det en annan gång.

imorgon vid 10-11 drar jag till hälsingland för att hedra de döda, kommer hem ngn gång på söndagen. o jag är såå opepp. jag vill bara va hemma, som vanligt, o då är de inte för att jag är hemma kär, pallar bara inte med platsen som vi ska till..  men men.man kan väl inte få allt, hoppas på att få va hemma mkt sen ist.

om 20 min ska jag dra ner till tvättstugan igen sen ska vi dra o handla. orka

asså jag är så opepp på allt. vad äre med mig, stämmer horoskopet eller? att energin skulle försvinna, men vaddå 2 dar för tidigt? idag skulle jag ju ha en myskväll eller vad de nu va..? o de e just det jag behöver typ o den behöver jag med mina käraste, men känner jag mig själv så blir de inte av utan jag sitter i mitt rum o lyssnar på depp musik, tjaffsar med mor min o gråter till ljuv hård rock, det är kanske det jag behöver?

asså jag har komit på lite saker att jag inte vet vad ag vill med mitt liv, elelr asså jag vet ju typ men inom vissa områden. vad vil jag där? vad förtjänar jag där? o jag känner att min blogg blir sjukare o sjukare ju mer tiden går. jag måste få igång den ordentligt så den blir bättre o allt sånt.

så ge mig tips för att få min blogg att bli bätte, i need it!

ha det bäst pus hej

 
 
saarat

saarat

31 oktober 2008 18:49

Diska is the shit! ^^

http://saarat.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards