Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

när ingen ser

Av bessibus - 31 oktober 2008 09:24

när inga ser är detta jag, jag har lärt mig det nu. det skriker på insidan. jag vill lämna allt bakom mig men det är svårt ibland. det finns ju alltid där. allt drogs upp nu igen i en dröm. nu är allt framme igen. jag känner mig gråtfärdig. jag brukar inte tänka på det men nu är det de ända i mitt huvud. jag drömde om min största rädsla. jag vågar knappt svara i telefonen om jag nu inte vet vem det är. det är sjukt men det är så det är. jag inbillar mig varje gång jag svarar o ngn lägger på att det är han o att han är för feg för att säga ngt. om han ngn gång skulle ringa o säga ngt skulle jag lägga på o spy tror jag. de va precis det jag drömde inatt. säkert 10ggr. det är hemskt. min största rädlsa är att bli som han. tänk om jag blir som han? då är inget värt ngt längre, då har jag blivit en hemsk människa.

jag har bestämt mig tror jag, att lyssna på hubbes råd. men jag vet inte om jag orkar eller kan. jag vill men det är inte lätt för mig. flickan som inte har öppnat upp sig ordentligt för en vuxen människa sen hon gick i 6:an! då är det lättare att bara låta det va. men jag orkar inte med det så som det är nu. för nu är det hemskt. jag orkar inte längre. jag känner mig såå svag..

det spelar ingen roll vad ni säger eller hur mk ni gör för mig, jag måste själv läka. ta tag i allt själv. det ända jag behöver är väl stöd och en jävligt stor knuff i ryggen.

men en sak i taget. ska ringa um närsta vecka iaf, det måste jag nu känner jag. det är prioritet nr 1. tror jag iaf. då har jag kommit en bit på vägen.. eller?

detta blev ett inlägg som bara få människor förstår. eller vad vet jag?

 
 
saarat

saarat

31 oktober 2008 17:23

finns alltid här, knuffar och lyssnar och du har kommit en liten bit på vägen ja om du ringer till 'um'. good girl

http://saarat.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards