Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

fredag.

Av bessibus - 10 oktober 2008 09:22

ja kära läsare idag är det fredag igen och äntligen helg. jippi, kanske inte så kul eftersom jag fortfarande inte är frisk och för att min helg ska spenderas i gävle..

men men, måste man så måste man, kanske är bra att komma bort en liten stund, att få tänka på allt i mitt liv. det skulle nog behövas. jag börjar bli lite av ett vrak känner jag.

hur som helst, mamma ska till sundsvall och jag får inte va ensam hemma, för hon tyckte inte att jag åt tillräckligt sist.. så ska bo hos min kära moster i 2 dar. det blir nog bra men är inte så peppad på det.

ska dra runt på stan i 1h också för när jag kommer dit har hon inte slutat än så jag hoppas på en liten peng från mamma att köpa ngt fin för. skulle vilja ha ett set med mössa, halsduk o vantar o ngn tröja, men vi får se.

sen kommer jag hem på söndag igen runt 4 sa mamma man det blir nog mer typ 6 om jag känner henne rätt.


hur som helst kände mig duktig som fan när jag klev upp i morse och cyklade iväg till skolan för att lämna pengar till kakor och kolor som vi har sålt. grymt impad av mig själv. sht vad jag ville stanna, men jag orkar inte, jag höll ju på att dö av att bara cykla dit, och på vägen hem, herregud, jag typ kallsvettades, jag frös och kokade samtidigt, de va sjukt hemskt.


vad händer nu då? jo jag vill se på en film sen ska jag kila in i duschen och packa o diska, o lalala.

sen bär det av när mamma kommer hem.


nu kallar filmen, vi hörs.

/e

 
 
matilda

matilda

10 oktober 2008 17:49

jag kanske ska in till gävle i helgen och fråga om apu :)

http://huldamareng.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards