Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

orkar inte kanske ändrar mer sen, men nu e de lite oordning..

Av bessibus - 21 januari 2009 18:45

ja jag tänkte lägga till lite mer katgorier så de e lättare att hitta i min blogg. men gud va jobbigt de e att placera om allt, jag orkar inte göra mer av det nu, men en annan gång kanske, så de e lite oordning nu i de gamla inläggen men det lär ju inte va många som kollar dom så^^

hur som helst laddar ner p.s i love you nu. den verkar va klar snart så funderar på att gå å duscha o tvätta håret o sen se på den :)


har diskar allt idag :D känner mig så stolt, o gud vilket sug på coca cola jag har. ringer mor min för att kolla om hon vill köpa. o ringde nyss hon sa nej.. -.- får nöja mig m juice o vatten dådå.


nej vi hörs, orkar itne skriva mer meningslösa saker.

/selin

 
 
Rasmus

Rasmus

21 januari 2009 19:41

Nej itne alls! Tycker det va bra att du skrev utförligt vad du tyckte och tänkte! ^^ Blev jätte glad för den kommentaren för tydligne hittils så tycker folk att jag kan skriva vad jag vill Och det ger mej ju stöd. Vilket kommer förmodligen leda till att ajg kommer kunna skriva exakt vad jag vill ^^. Duktiga du som diskat och allt ^^ samt säg gärna till om PS I Love You är bra ^^

http://sheargenius.blogg.se

 
matilda

matilda

21 januari 2009 20:48

nemen tackar hjärtat, vågar inte riktigt använda den hahah.

http://huldamareng.bloggagratis.se

 
matilda

matilda

21 januari 2009 20:49

kanske skulle skriva att det var svar på 090117! och passa på och svar på top model också kanske, ja jag gillar nog den mest jag med! :D

http://huldamareng.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards