Alla inlägg under maj 2009

Av bessibus - 11 maj 2009 07:32

japp måndag morgon IGEN! vartfan tog helgen vägen..

jaja sitter iaf här. äter min frukost, dricker kaffe, suktar efter en cigg..

hur om helst så bjuder inte dagen på mkt. drar kanske iväg och tränar. nej jag SKA iväg och träna idag, blir ngt pass tror jag, har nog inte peppet till annat.

om de nu blir ngt, jo fan de ska bli ngt! bajs påa llt annars

nej nu ska vi sminka oss lite ltät och dra.

so long suckers.

/Selin

Av bessibus - 10 maj 2009 22:40

japp kom nyss hem från emil.

har sett film där idag.

mkt trevligt :) såg 2 st sen bar de hem.

såg med emil och valle.

palla vet ej vad filmerna hette men de skiter vi i.

den ena va helt off. den andra va, förutsägbar xD

nu ska jag nog ta och döö. döö av ngt.

so long suckers.

/selin

Av bessibus - 10 maj 2009 12:12

blire ngt peace&love i sommar..?
lutar väl inte åt det hållet för mig iaf. eller äre ngn som är på?

det jag verkligen vill se är:
lars winnerbäck
mötley crüe
the kooks
volbeat
mando diao
pete doherty
the sounds
anna ternheim
håkan hellström
miss li
slagsmålsklubben


säkert ngn mer som jag missat, men men.
jag vill dit.

Av bessibus - 10 maj 2009 09:41

japp igår drog jag till moa.

vi spelade kort och såg lie på tv.

sen blev moa trött.

moa blir då sugen på att slå mig.

moa slår mig.

jag är chanslös..

jag smsar dennis och lämnar mitt liv som slagpåse för kvällen.

vi går ut i vindar som man typ blåser bort i!

jag fick iaf se dörren till hans hem innan vi drog in mot stan.

vi fastnade på en fall hård bänk utanför musikenshus. (ett för jävla fult hus!)

där blev de snabbt kallt så vi drog in mot stan och hamnade på max.

där vi satt/låg. kollade på "flodhästar" och nyklar och ja. allt mellan himmel och jord.

vet ej va klockan va när vi började dra oss hemmåt.

no idea.

men ja, kom hem lägger mig.

sms.. emil: hej xD
svaret til detta hade varit om jag hade pengar dvs. : tja. hur va de idag. typ.

så emil läser du detta vet du de ;)


vaknade för en stund sen.

funderar på att sätta på she's the man. och kolla lite på.

hmm. de e ju en trevlig film :D

annars är planerna inte stora för dagen.

så solong suckers.

/selin

Av bessibus - 9 maj 2009 19:51

Av bessibus - 9 maj 2009 13:50

låten finns redan här på bloggen sen tidigare, men här får ni den igen, den är bara föör bra.

Chester See - God Damn You're Beautiful

Av bessibus - 9 maj 2009 13:39

förvirrad, borta, eller galen?

jag hittar inte ritkitgt ord för miga tänkar, min magkänsla och allt som händer i mittliv.

mkt runt om kring är kaos. mkt i mig är kaos. bra eller dåligt kaos vet jag inte.


sommaren närmar sig, vad kommer hända då med allt?

det är mkt jag oroar mig för mig, mkt folk verkar ha planer, här står jag utan en enda. förutom hälsingland och färlia, de är väl typ obligatoriskt..

nej jag vill göra ngt. träffa folk. jobba? nej jag vet verkligen inte.


usch, vet ej om jag gillar känslan jag har i mig.

en sak är iaf klar, jag mår ganska så bra psykiskt igen.

vissa av problemen jag hade stör jag mig inte på längre, vissa är självklart kvar men. jag mår helt okej bra.

umgås mest med bra folk som får mig att må bra.

bara en sak fattas snart tror jag...

 och kanske kan jag få de. men det låter vi va väldigt osagt.


nej, ska duscha nu och sen typ städa klart i mitt rum eller städa klart först och sen göra ngt helt annat.

so long suckers.

/selin

Av bessibus - 9 maj 2009 10:46

först vaknade jag runt, åtta fixade mig och läste min bok.

(jävla horbok.. läste inte klart (a) )

em vi 13 va jag på stan och träffade sara och emil, valle kom även sen.

sen vare skolan som kallade.

hatar att ha den där lektionen. 14.30-16.30

efter det drog vi till g-sunda för att ungås med massa folk.

(ni får se erat namn inräknat i folk ;)

em sen så åt vi, och runt 8 stack sarah hem :( hon ville se hockeyn osv. så då stack hon och när hon sticker börjar det att regna..

så resten av tiden fryser jag arslet av mig.

my god DET VAR KALLT!

vet ej va klockan är då det blir svinit kallt och olyckor sker,. då drar fólk iaf hem.

så vi, (jag, dennis, freddey, crills, valle och själv klart emil) drar hem till emil, vi sitter utanför ett tag för att torka. sry men yeah right in my ass.. frysa är nog rätt ord här! xD

em freddey drar hem innan vihinner in, så vi går in pojkana strippar av sig sina blöta kläder. (jag behåller mina blöt på. så ni vet ;)

em så blire första ggn vi alla träffades i repris, många under 1 filt.

haha inser att de kan låta lite galet, men det va inget galet där inte.

em alla vi (vf, dennis jag crills och emil) är under filten alla utom valle som sitter i kallingarna och spelar gitarr.


runt 12 tar vi (jag dennis chrills) bussen hem.

jag tror att jag kom hem runt 1?

störtade i säng, frysandes ioch trött.

vaknade runt 10.

ska väl ta och äta frukost snart.


planerna idag är osagda. vi får se vad det blir.

aja, solong sucker, ni vet vart ni ska leta efter mig.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards