Alla inlägg den 6 maj 2009

Av bessibus - 6 maj 2009 19:22

rubrik brist.

nej men dagen flöt på bra.

hade ngt att göra hela tiden så.

mor min kom och hämtade mig och vi åkte iväg och köpte pizza. gotti.

mor min har även besök av en vän från belgien!

trevligt trevligt :)

ska även ägna lite tid här åt kickan! hon fyller nämnligen år idag! så grattis till dig!

nej nu ska jag va social.

solong suckers

/selin

Av bessibus - 6 maj 2009 12:19

japp tankarna har börjat gå in, tänker på asmkt nu, är grymt förvirrad om massa saker. jaja. dags med bertbok igen?

jaja nu sitter jag här, har varit i skolan och haft en lektion, sen drog vi till fyris för att kolla in de nya lokalerna, flyttar ju dit om ngn månad.

haha slår vad om att alla, ALLA killar glodde så ögonen pluppade ut! :O


åt nyss ska kolla mina bussar och dra till praktiken, även smsa lite med sarah kanske?

jaja. är på praktiken åsa o mode på brantings torg i uppsala om ni har tråkigt och känner att ni vill liva uåpp mig så är jag där till ca 6.

då äre hem som gälle roch sen vet jag inte.


jaja. måste sticka nu så de inte tror at jag har försvunnit.

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards