Alla inlägg den 22 maj 2009

Av bessibus - 22 maj 2009 11:54

ja igår kväll så drog jag ner till bryggan flör att träffa sarah.

det av trevligt :) de va sagt att de skulle stanna länge men jag hann knappt va dör förrän de skulle dra hem så jag GICK hem till valle! herregud, jag är duktig :)

spnderade typ 2 h där innan vi gick in till stan för att möta upp emil.

som seriöst va DRYG! haha. men de lugnade sig.

så efter ett tag så gick vi hem till valle.

och shit vad jag va trött och hade ont i mina ben! my god emil och jag hamnade lååååångt efter alla andra (freddey och valle)

tod typ år att gå hem till valle! hah vi satte oss tom och vilade på vägen xD

haha, btw fan va fåglarna lät igår! helt galet!

men men jag total däckar över emil och halvsover i ngn h för till ljuv musik, sen till kung fu panda. som jag halvsov till 1 halvan :) sen vill ejag se lite, vaknade smått till.. men då ville emil typ dö. haha.

jaja. em vi kollar lite på filmen och, den tar slut, vi ligger kvar alla sen typ somnar alla lite halvt för filmen gå rigång igen! haha.

då drar jag hem. emil komer du ihåg när jag drog? 5-6?

ingen aning om när jag va hemma men vaknade runt 10-11.

så hej ja jag är cp trött mindre än 8h på 2 dar är bra för kroppen xD


hur som haver nu ska jag städa mitt rum och duscha och tvätta håret och sen blir mot min och jag barnvakt.

 ngt som jag helt missat va att damen skulle sova över!? :o


helt galet. miss miss miss! men de bli nog bra. kommer dra ut en stund iaf. :)

höhöö.


well well so longsuckers.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards