Alla inlägg den 30 maj 2009

Av bessibus - 30 maj 2009 21:27

sänder nu live från dennis knä.

em ja folk e här (moa, pettersson, sara babe! dennis och emil)

de är ju ingen förälder här hemma nu :) sååå skönt!

em ja ni emil har hittills fått tuggummi på grannens balkong.. FAN PÅ DIG!!

ja vad har han mer gjort? vet inte men ngt äre.

dennis och emil har även gjort min säng mer stabil.

så nu kan man leka igen ;) hihi


ja dennis är nu även en stekande taliban typ. och emil är helt fuckad! som vanligt :P

och sara och jag har även bytt saliv.. (säger vi)


ja nu har jag inte mkt mer på mitt hjärta!

så so long suckers!

/selin ;)


Av bessibus - 30 maj 2009 14:28

..och jag vill pierca mig! NU!!!!

ah, tunga och läpp. my god! lovley. kanske navel, och mina öron!

herre gud! ge mig skrot på kroppen!!!


och när vi kommer till bläck! ja, jag vil gadda mig! nu! nu! NU!!


men de är inte långt kvar nu, ca 190 dar. sen JÄVLAR!!!

nej nu ska vi lyssna på muuusik!

solong suckas!

/selin

Av bessibus - 30 maj 2009 11:37

palla berätta om gårdagen. så tar musik jag fick i huvudet igår :]

vem började sjunga på hej hej monica?

Ovido - Quiz & Flashcards