Alla inlägg den 12 maj 2009

Av bessibus - 12 maj 2009 09:26

datorkunskap igen..:P

sitter här med power point. ganska kul faktiskt.

vi ska iaf bekanta oss med det nu sen ska vi göra ett arbete om de.

jag ska göra om peace&love :D

ska bli riktigt kul


btw sry folket för den urusla uppdateringen igår.

va i skolan först, sen gick jag på stan med sandra, träffade ävenpå emma s.

efter de drog jag till genomfarten för att träffa, dennis, emil, crills och valle + några brudar som va där.

vi drog till bryggan och satt där ett tag.

drog hem åt, diskuterade lite om mitt liv i höga ord med mor min innan jag stack till gottsunda och ovannämnda snubbar.

vi skulle se på film.

vi såg i am ledgend. fan va det ser fel ut.. stavas de så?

hur som helst vi låg iaf alla i emilssäng.

bakre raden fårn väggen va, jag, dennis, crills, främre raden emil och valle.

em några av oss bytte plater efter ett tag och så.

men varmt vareiaf, mysigt och trevligt.

men trång, men asså de är trevligt, i like these things, (okej de lät fel, alla kläder va på  men ja... ni  fattar xD i hope.. )

dorg hem och va väl hemma vis 23.30

mkt trevligt.

såg lite lätt på tv innan jag somnade.


och seriöst jag borde få nobelpris i att hinnamkt på kort tid!

klev upp 07.15

han duscha tvätta håret. (få det torrt plattat osv) sminka mig, äta frukost! läsa en artikel i tidningen, klä på mig, borsta tänderna och va i skolan till 08.15!allt detta på 1h. grattis tillmig :D


nej nej, dagen bjuder nu på håltimma? sen typ sminka en äldre modell..

jag har ingen. så vet inte, funderar på att sticka hem el ngt. nej jag borde va kvar och kämpa!

jobba på närvaron! jobba, jobba, JOBBA!


jaj längsta inlägget ever, grattis tiller som läser detta. ha en bra dag.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards