Alla inlägg den 1 maj 2009

Av bessibus - 1 maj 2009 11:34

.. och jag mår, bra! helt galet, hur mkt drack jag vetinte, inte asmkt, blev lite små full, men kunde vart VÄRRE!

dagens spenderades mest med, sara o ello. emil, dennis, freddy, crille, valle, med massa andra, även gz + company.


träffade även massor av andra människor som, jonte, rickard, emelie, teresia, moa, tiffany, boman, sofia, linn, lindell, stoffe, albin och typ hundra EMIL! herregud, alla hette ju faan emil ett tag!(har jag glömt ngn?)


och vi började dagen på bryggan med lunch med massor av folk, slog ihop  oss med emil o co (förkortning på er nu.. ingen fattar) och hängde mest på bryggan..

drog hem till sara's syrra och hämta mer sprit hem och åt och sen vart e lite supa av!

då också på bryggan, typ samma ställe som innan^^


kvällen va KALL!

jag agerade kudde, mobilhållare och sen fick jag även min levande kudde.

haha snodde typ alla dennis kläder (jacka + mössa.. som man typ inte såg ett skit i) hade även min filt som idag är enormt skabbig.. (typ öl, bacardi, mm på) + att min väska har även de sakerna på sig.. valle skulle ju hälla sin sprit runt mig ett tag..


vid när vet jag ej, drog sara och ello till subway submarines?

vi alla andra drog efter som ett atg.

och jag lovar jag frös mest men hade mest kläder på mig!

haha på vägen dit hade jag, ett linne, 1 kofta, 1hood, 1 sjal, 1 jacka, 1 mössa, 1filt och en mänsklig värme källa (dennis) jag lovar jag frös ändå^^


sen ville sara och ello hem vi går MAX 20 meter, då träffar de några polare från kvällen som va.. jag fryser efter som jag nu har mindre kläder än innan så går tillbaka till mitt sällskap. (dennis, emil, + en brud..) de va inne på bk.

jag satt med dom ett tag sen kom sara och ello tillbaka och vi gick hem i kylan.


däckade i säng ganska så fort vi kom hem.

trevligt.  vaknade för att bra tag sen har ätit frukost, dampat garvat mm..


dagen va helt för jävla bra, om vi bortser från några missöden som horor och slynor och skitstövlar. jag lovar som söker sig til mig och mina kompisar :O  och de är förjävla sant, så  leave us alone!


jaj dagen nu bjuder på packning, duschning och ja inte mkt mer.

nu ska jag bli social.

solongsuckers. hoppas ni hade en bra fylle valborg!

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards