Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

gårdagen. i mina små ord.

Av bessibus - 9 maj 2009 10:46

först vaknade jag runt, åtta fixade mig och läste min bok.

(jävla horbok.. läste inte klart (a) )

em vi 13 va jag på stan och träffade sara och emil, valle kom även sen.

sen vare skolan som kallade.

hatar att ha den där lektionen. 14.30-16.30

efter det drog vi till g-sunda för att ungås med massa folk.

(ni får se erat namn inräknat i folk ;)

em sen så åt vi, och runt 8 stack sarah hem :( hon ville se hockeyn osv. så då stack hon och när hon sticker börjar det att regna..

så resten av tiden fryser jag arslet av mig.

my god DET VAR KALLT!

vet ej va klockan är då det blir svinit kallt och olyckor sker,. då drar fólk iaf hem.

så vi, (jag, dennis, freddey, crills, valle och själv klart emil) drar hem till emil, vi sitter utanför ett tag för att torka. sry men yeah right in my ass.. frysa är nog rätt ord här! xD

em freddey drar hem innan vihinner in, så vi går in pojkana strippar av sig sina blöta kläder. (jag behåller mina blöt på. så ni vet ;)

em så blire första ggn vi alla träffades i repris, många under 1 filt.

haha inser att de kan låta lite galet, men det va inget galet där inte.

em alla vi (vf, dennis jag crills och emil) är under filten alla utom valle som sitter i kallingarna och spelar gitarr.


runt 12 tar vi (jag dennis chrills) bussen hem.

jag tror att jag kom hem runt 1?

störtade i säng, frysandes ioch trött.

vaknade runt 10.

ska väl ta och äta frukost snart.


planerna idag är osagda. vi får se vad det blir.

aja, solong sucker, ni vet vart ni ska leta efter mig.

/selin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards