Alla inlägg den 24 maj 2009

Av bessibus - 24 maj 2009 12:30

ja igår så drog jag sanna och mor min tillstan för att kolla in stånden med mat :) haha.

de va inte så mkt och så bra som jag hoppats på.

men jaja. åt lite grann innan jag drog itll valle och degade.

vi sgå film. vad komme rjga förstunden verkligen itne ihåg! :O (minnet är verkligen bra)

em sen drog jag hem och åt och va hemma en stnd innan jag sanna och min moder drog och mötte upp moa vid willys och köpte lite godis. efter de skjutsade vi hem moa och sen drog jag hem till valle där vi än en gång såg på film.

vid 12 typ drog dennis in till stan för att möta upp lizzie (?) och emil.

seriöst segare folk får man leta efter! de va fan borta i nästan 2h! herregud!

haha. vi såg iaf än en gång på film.

japp mitt i sleepy hollow så går jag och emil in i en fight om min ring. MIN RING!

öh, ja ni, båda är envisa. men jag utser ig nu som vinnare. trots att jag av i underläge ibland. xD men de va fan han me!

kkom väl hem rutn4 fast tiden va sagd vid 12.. ojoj busigt :P


men men sov just och vaknade vid 11 senåt jag frukost och har precis vinkat av sanna.

har vart så osocial så de finns fan inte!

jaja nu ska jag ringa mion kära tant moa och se på film. ekl ngt.

sooolongsuckers.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards