Alla inlägg den 15 maj 2009

Av bessibus - 15 maj 2009 08:58

..japp jag sa msn. de blev gottsunda.

dennis och emil hade tråk så jag drog dit.

em vi såg på film, vad såg vi för film? vet ej men jaja.

sen så börjas den envisa kampen för mig att överleva!

herregud, kan man kalla det underläge.. eller UNDERLÄGE? ja bestäm ni, men fast i emils armar va jag medans dennis typ kitlande mig. osv.

av ngn anledning hamnade vi även i hen helt WTF!? :s ställning.. där dennis hade svårt att andas och jag allmänt dog. xD

 för att summera kvällen mer så hade jag svårt att andas ganska mkt.. (emils fel xD) blev kittlad, (dennis fel) ööh, mer, borde skaffa ett bättre minne :P


hur som haver kom hem nästan 11.30 äta en macka och borstar mina tänder och lägger mig. får små msn om bortdomnade rumpor och att jags ka komma till msn.. (sry för de pallade inte sätta på datorn mm)


idag kan jag chocka alla med att jag har fått ett nytt blåmärke, från vad vet jag en, men kan gilla åp emil.. el ngt.


dagen bjuder väl intepå så mkt.

ska fixa mig, och leta en läpp. funderarä ven å att se på film.

vore så trevligt :)


jaja. finns på msn om de är ngt.

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards