Alla inlägg den 25 maj 2009

Av bessibus - 25 maj 2009 22:39

sitter och tänker på hru jag förändrats under åren!

i 8:an vare nja lite smink, ganska vanlig liksom.

9:am vare ny frilla och och svart kajal. (mkt snyggt som mina ögon passar i, pallar dock aldrig fixa de)

1:an nja mer smink med diskret, börjar hitta mig själv

2:an, är extremt lat nrä de kommer till smink,. börjar dock hitta min stil.


lite lätt om mig liskom

ska klippa mig imorgon, nu äre ska jag färga håret. elelr bara låta det blekas? eller ska jag göra lite ljusare? eller mörkare? och ja.

mkt i skallen nu.

bajs bajs bajs.

/so longsuckers

/selin

Av bessibus - 25 maj 2009 21:18

ja de lilla fucktardet muckar med mig!

att han alltid ska bråka och hålla på! :O

men men vi såg på film (ovanligt). och lyssna här han dissade the boondock saints för farmhouse. :O de är fan skandal!!!!

höhö

jaj abajs på jorden nu ska jag va social :) so long suckers

/selin

Av bessibus - 25 maj 2009 10:05

hah flickan försov sig, så enormt! heelt galet!

men inte konstigt nu efter helgen och så.

så jag funderar grovt på att skita i hela dagen faktiskt.

vi har haft sh, har nu datorkunskap, har sen lunch och svenska (hata).

så vet inte om jag faktiskt orkar bry mig xD

dåligt selin! yeh i know, emn jag tar nya tag senarei veckan! fan va bar jag ska va då :)

btw flickan ska till tandläkaren sen! :( hata :'(


happy news! JAG SKA KLIPPA MIG IMORON! hallelujah! :D


nej nu kallar frukost och lite robinson.

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards