Alla inlägg den 23 maj 2009

Av bessibus - 23 maj 2009 11:10

japp va hem och åt som sagt sen vid 9 bar det av till valle.

där fanns de folk mkt mkt mys.

så vi satt ett stort gäng med en vattenpipa som åkte i golv någragr och gjorde små fina vackra märken!

em dennis kom även till att joina oss. vid typ 12? :S

och emil kom vid 1.

vi kollade på 1408.. vem va räddast? emil hoppade iaf till ALLRA MEST!

och dennis rös i slutsscenen.

men den är verkligen creepy^^

hur som haver. har sovigt några få timmar ikväll och ska strax fixa mig för att dra in till staden och kolla på mat?

ja de va ngt mitt i city med mat. som vi ska kolla in,

får se vad som händer sen.


japp btw. jag höl på att dö imorse när jag gick hem. (runt 4)

em jag går med min ipod på.

helt plötsligt för jag ett konstigt ljud. typ ett släpande och visslande (passande ljud efter 1408.) jag kollar mig runt och vänder mig om då kommer de en visslade cyklist bakom mig! shit va jag hoppade till :O

heeelt galet!


hur som haver. nu ska jag dricka mitt kaffe och av lite social med sanna.

solong suckers

/Selin

Ovido - Quiz & Flashcards