Alla inlägg den 17 maj 2009

Av bessibus - 17 maj 2009 17:17

jag hatar, hatar, HATAR! mens, och menssmärtor.

jag är en människa som lider av extrema problem med detta och hatar det enormt!

ni killar skulle itneklara er med min kropp.. tro mig.

Av bessibus - 17 maj 2009 12:34

em igår dådå.

det började med att jags tädade mitt rum, (duktig flicka) sen så kom pettersson o moa på besök. verkligen oväntat.

sen drog dom o jag drog och hälsade på sara en stund! :)

sen kom moa och vi drog till bryggan för at underhålla lite folk.

trevligt trevligt. mos stack hem efter ett tag och jag sattt kvar till typ knappt 7? då drog jag hem och åt ochsen kom moa hit och vi såg på eurovisionsong contest! haha, allt sög typ utom norge! hejja norge :D

em sen kom smsen ochsamtal från dennis och emil och folket kom hit, 7 pers har aldrig varit så många.

ja, folket ytnade ut och de lustade med att jag dennis emil och valle sov eller såg på tv i itt rum natten lång. att vi alla fick plats i min säng r ju mirakel! :o

hur som helst, va klockan 6 när nii drog? ingen aning men ngt sådant va de iaf.

då stupade jag i säng, vaknar då o då och vaknade väl helt för typ 1h sen.


då går jag in i duschen som jag snart hatar! det tar fan 5 min innan det blir varmt vatten! :@ HATA!


ja ni ska jag fixa ngt att äta. e lite hungrig.

och vad dagen bjuder på vet jag ej,det återstår att se.

solong suckers

/selin


ps. jag har ett nytt blå märke och smått ömande smalben! tack emil

Ovido - Quiz & Flashcards