Alla inlägg den 18 maj 2009

Av bessibus - 18 maj 2009 23:23

japp kom nyss hem.

skolan flöt ju på vi gjorde sår! fan va kul :D men behöver öva, men övning ger ju färdighet så!


japp efter skolan drog jag till sara baben! :) as nice.

vi åt mat (pommes och bea-sås) och såg på vänne rinnnan vi drog in till stan för mitt nuförtiden ända sällskp!  (dennis o emil, de bildar tillsammans mitt nya liv.. ) xD


japp så de va nog den lugnaste kvälen vi haft ihop! haha..

jaja nu har jag pecis ätit en macka och ska springa och tvätta mig lite och sen dampa ur på min ipod.

so long suckers

vi hörs imorgon

/selin

Av bessibus - 18 maj 2009 10:12

japp sitter nu igen på dator kunskapen i skolan.

ska göra ett power point redovisning, ämnet just nu är *trumvirvel* mötley crüe, men jag kanske byter till volbeat senare. vi får helt enkelt se hur bra dte går här.


lite om gårdagen nu då.

igår sov jag.. till typ 10 eller 12. komme rint eihåg, la mig 6 på morgonen så de va lite liiite sömn xD

degar hela dagen, duschar i ljumet vatten eftersom d evägrar bli varmt efter typ 5-10 min! :@

åker och handlar. my god godis :D

drar sen ner till bryggan för att möta upp dennis och emil, (min hela veckas sällskap!) och vi drar runt lite innan vi drar till emil och ja, vad gör vi vi ser på tv.. right? minnet e lite borta.

drar hem med 22 bussen.

kommer hem sitter vid msn ett tag är cp trött så lägger mig vid 23.30


vaknar utvilad, till fågel kvitter (not) tidigt denna måndag morgon!

jaja, är iaf i skolan nu och i eftermiddag ska vi sminka sår på varandra :D fan va kul! haha ja några blåmärken kanske xD som att jag inte har tillräckligt xD


men iaf, för en annan sak jag intekomme rihåg är att jag tydligen ringt sarah typ 4 ggr i fredags.. vf? vf? VF?! jag kommer ju inte ens ihåg att jag ringt, HELT GALET!


men men tänker nu bjuda er på 2 låtar, en från Mötley Crüe och en från volbeat.

skriv gärna vilken av dom DU tycker att jag ska sriva om :) skulle hjälpa mig att bli peppad.


solong suckers

/selin


ps. äre ljud på klippen bra ljud. jag har ingen aning. inga högtalare här.

Ovido - Quiz & Flashcards