Alla inlägg den 19 maj 2009

Av bessibus - 19 maj 2009 23:56

japp bara att gå in på bilddagboken. och söka på busiga-unge (jag) och gå in på dagens datum. 19 maj. och ni ser våra fina sår och blåmärken vi gjorde påvarann i skolan igår!


Av bessibus - 19 maj 2009 22:36

japp kören gick bra.

efter kören satt jag och tessi, isabell och lina mfl och åt glass. med strössel och sås.. GOTT! de va liksom längesen

efter det drog tessi hem och jags atte mig på bussen. slutade med att jag bara satt och tänkte och åkte runti dryga h.

så kom nyss hem och bvet planerna för imrogon.

just nu får jag massa bilder på sår vi gjorde i skolan häromdagen1 asballt!


nej nu ska jag väl va lite social på bdb.

solong suckers

/selin


ps. bjuder på Evanescence - "My Immortal"

Av bessibus - 19 maj 2009 17:04

japp lagaer matr nu. vaknade typ lite nyss. somnade visst :o

och hej emil som säker mig du lär ej se detta med jag har kör ring mig efter 7 om de är ngt.

em så ja. kör äre som gäller ikväll.

se vad de blir sen

tills vidare. so long suckers.

/selin

Av bessibus - 19 maj 2009 14:30

Jag skryter inte gärna, jag spelar inte känd.
Jag föddes till en stjärna och dör som en legend.


nej men seriöst. av alla som kollar in här varje dag äre fan NOLL som kommenterar! de är ju fan helt galet! enligt mig iaf.

kommentarer gör mig så himla glad att ni vet inte.

så kommentera nu folket!

/selin

Av bessibus - 19 maj 2009 09:26

ja ni vet sången. i detta nu äre så fast kanske inte positivt?

ja, flickan är förvirrad igen! och igen! och IGEN!

jag orkar inte. jag är mig själv o blablabla, men bajs på allt ändå!

(märker att detta verkligen blir ett inlägg som verkligen är jag och att man knappt förstår. ska man förstå får man läsa mellan raderna extremt mkt!)

vet inte riktigt hur jag ska bete mig elle rinte bete mig.

gör ainte göra. och de gäller nog mkt nu.

ska jag liksom va mig själv eller kapa ner på mig själv? vilket enligt mig ärr fel! men jaja.

åhg men folket snacka med mig! va fan ska man gö!


nej nu kallar datorkunskapen och mitt arbete om mötley crüe!

solong suckers

/Selin

Av bessibus - 19 maj 2009 00:00
http://www.garaget.org/video/666w9fbpg5ah

Ovido - Quiz & Flashcards