Alla inlägg den 21 maj 2009

Av bessibus - 21 maj 2009 15:01

japp kom nyss hem.

åkte till ulva kvarn och åt lunch. mums!

em, nu inväntar jag emil, dennis, och ngn mer^^ forgot the name.. sorry :(


em får se vad som händer då liksom.

vette fan vad som händer ikväll. alls.

vill hitt på ngt KUL!

ja. bajs på jorden och allt annat.

höhö. fan va jag har tråk!!!!!!!!!!

btw köpte en ny ring idag :D

en svart i sten. asball. 30 kr :D FYND!

hihi

nej nu ska jag rocka loss till underbar musik.-

solongsuckers.selin

Av bessibus - 21 maj 2009 12:02

nej.. mer smärta och skadeglädje :D

valle och emil satte nämligen tigerbalsam på ballen igår.

jävlar va ont de verkade få och jävlar vad jag garvade! hahahaha

så folket prova det inte! de verkade itne vara så skönt! och jag lovar de luktae tigerbalsam tamefan överallt! haha

jaja. hur som haver vi va ett gäng som drog till valle och såg på film.

testade som tidigar sagt tigerbalsam.

och ja folket froppade ut tillslut va de ba, jag dennis, valle och freddey kvar.

och seriöst fan va jag höl på att somna där ett tag.

haha. men men drog hem lite för sent har itne fått skit för de än.. de kommer väl när mor o jag är ensamma.. -.-

längtar inte!


men men, de va sweet. borde göras om..

dagensfundering..

hur känns tigerbalsam på/i fittan.. ngn som provat?


/selin

Av bessibus - 21 maj 2009 10:52

ja, jag älskar ordet knas,

och jag vet att jag är vackrast i världen! va inte för avundsjuka, vissa föds bara snygga andra inte. lev med det världen!

och ja jag har ännu ett ""sår" jag inte vet överhuvetaget hur jag har fått det! :@ och ja de är i pannan.. WTF!? :@


och vf drar jag jämt till mig bajs situationer av att vara mig själv?

kan jag aldrig undgå dom? GAAAAAAH! jesus. asså seriöst, sara tallroth världen till dig, ringer dig snart fan, vi måste snacka, eller du måste få lite vett imin skalle.

hur mkt påverkas jag av vad folk säger.  vad folk gör och inte gör, och hur mkt chicken r jag och massa mer?

vf kan jag inte bara ställa in skallen på en sak och skita i allt och ba vinna!

AAAAAAAAAAAAAAAAH! *skriver rakt ut i huvudet*

men asså bajs, bajs, bajs, bajs, bajs, bajs, bajs, BAJS!


dagen består iaf av att sitta här, snacka lite, kanske dra till ulva kvart och äta lunch med mor min sen folket är jag fri till annat.

ngn som känner sig manad att underhålla mig? (a)


jaja solong motherfuckers!

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards