Alla inlägg den 29 maj 2009

Av bessibus - 29 maj 2009 17:26

nu sitter jag hos mig med emil.

vi är på väg till g-sunda.

jag ska bara hämta lite kläder så jag inte fryser sen! hihi

de är tydligen typ grillkväll..

em ja ni dagen har bjudigt på ca 1 h på friskis. och sen sooola sen staden med folk!

yummie!

nej nu ska vi röra på oss.

solong suckers

/selin

Av bessibus - 29 maj 2009 11:33

japp idrotten igår gick väl sådär.

blev magplask 2 ggr ist för dykning, men efter sommaren då jävlar ska jag dyka!

em sen va de ju rädda docka skit!

em gick bra tills jag fick dockan. gz och jag körde sammtidigt (ingen bra kombination) em ja fick den över mig, skrattar och simmar. dog nästan! herregud, don't try this at home!

nej usch och fy, mkt kan jag men inte detta!


efter allt detta träffade jag upp emil och valle och tiff följde med hem för att skaffa lite bilder.

emil och valle va kvar här coh ja vi gjorde lite alltmöjligt!


sen drog vi till boland för att kolla på när freddey sjöng mm.

de va fan asbra! :)


sen drog emil och jag till emil och såg på hitta nemo! så söööt!

sen ko mäven dennis, heelt frivilligt.. (efetr mitt tjat xD) och ja vi såg på tv.

sen drog vi hem vid 11. mkt trevligt.


så idag har jag tränat, mkt skönt ska slå emil och få 1000 kr :) lätt att jag ska. hej min sommar (träningsläger) höhö nej men va fan emil du ska få spö!

och nu ska jag lägga mig och sola en stund innan duschen kallar och jag ska ner på stan!

trevlans.


btw folket har 5000 gratis sms nu så bara att smsa på :) för nu KAN JAG SVARA!!! :D:D:D:d


for now, solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards