Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

sjuk?

Av bessibus - 29 januari 2009 15:06

ja ni ser rätt, är jag sjuk?

jag gick nämnligen på stan en stund efter att vi slutat o helt plötsligt så känner jag  smärta mellan halsmandlarna typ, (svårt att förklara), så jag tryckte lite o helt plötsligt strålar smärtan uppåt. jag vrider lite på huvudet o smärtan är bestående, jag lutar nu huvudet bakåt o BAM! fan va ont de gör nu då? det strålar ut smärta i hela huvudet mest mot tinningara men med utgångspunkten runt halsen typ.

ska upplysa om att vägen hem aldrig varit så jobbig, ringer mamma på vägen o berättar läget.

kommer hem känner att ngt är fel, jag känner mig grymt hängig, kollar om jag har feber.

vad visar termometern?

jo, 38,2! men hej elisabeth, sjuk o allt. detta va ju helt underbart kul.

ringer till mot igen, o hon ba jag men hoppsan typ, ring om det blir värre, ska jag komma ehm o kolla till dig? kanske köpa ngt att äta, vill du ha glass?

haha, söt hon kan va ibland. hon sa ring om det blir värre då får vi ringa docktorn eller dra in på akuten, (hon syftar på de där m smärtan).

mammas teorier om detta är, ngt ämne i halvfabrikat maten vi får iskolan, ngt nytt spårämne elle rngt som jag då reagerat på eller början till halsfluss..

jag tänker CANCER!!! nej nu driver jag lite, men jag är faktiskt lite orolig, har aldrig kännt så här förut, me de ordnar sig säkert!


så nu sitter jag här, emn en tafflig förklaring om hur jag mår, allt värker just nu från hals till huvud. känner mig grymt hängig.

nej nu ska jag mysa till de, täcke, kuddar, vatten, te o ngn frukt som jag förmodligen inte kommer äta o så ska jag se på romeo o julia.


uppdatering kommer senare, nås på mobilen om de är ngt.

/sjuka selin

 
 
Rasmus

Rasmus

29 januari 2009 15:31

Stackare.. Det suger att va sjuk.. Synd om dej stumpan :(

I alla fall så hoppas jag att du blir bättre ^^.

kram

http://sheargenius.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards