Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

suget bortblåst?

Av bessibus - 26 januari 2009 14:33

ja ni, mitt pepp på allt är ju giantiskt! not!

jag har inte lust med ngt, eller jo typ se på film. de e de jag vill mest just nu typ.

o lyssna på musik, helst Acoustic. de e så mys, eller riktigt hård musik typ.


stack från skolan idag, orkade inte med. orkade verkligen inte. det känns som att jag tappat lusten för skolan, innan denna år va de kul att gå dit, nu på ngt vis känns det bara meningslöst o tråkigt, och jag brukar inte tycka det!

peppet är ju enormt, ska strax dock sätta mig o läsa lite om sexförbrytare o sen typ kolla på romeo o julia, som snart är klar.

jag ska kolla på mina invididuella val också, ska nog välja drama o styrka o kondition, o  sen ngt mer ba. vet inte riktigt vad, men ngt blir de ju.


bakade nyss, det vart inte så gott ska jag upplysa om.


jag vill lära mig spela guitarr o piano, guitarr mest, faktiskt, helt kär i det instrumentet. ett mål för detta år? vet ej, vore grymt kul iaf. ska fråga om det är möjligt att jag akn få låna en av mina mosters guitarrer. o sen typ bara sitta o knåpa på i mitt rum.


nej nu ska jag först leta efter min mini guitarr, se om jag kan stämma den, sen ska jag kanske hitt på ngt med den o sist men inte minst ska jag nog duscha o tvätta håret. i need that, belive me.

hur som haver, tipsar kanske om lite bra musik senare. ha det bäst tills dess..

/selin

 
 
Sara

Sara

26 januari 2009 16:59

Haha, samma kurser som jag! :D

http://saarat.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards