Alla inlägg under november 2008

Av bessibus - 14 november 2008 10:59

ja skolk eller sjuk? kalla det va ni vill. men jag försov mig idag. klev upp ringde ett samtal, ingen svarade. började fixa mig, hittade ingen glädje. klockan va 09.15 vad skulle jag till skolan att göra? 45 min sen alla redan. vi har bara hantverk idag, skulle ha med en modell.. saknar en modell.. peppet är på -7. fortsätter fixa mig. långsamt nu, stresen har avtagit, vf stressa är ju redan sen? blickar ut över rummet. ser psykologi böckerna. satt uppe o pluggade till 23. somande adrig då. mamma kom in vid 00.15 o frågade vf jag va vaken.. jag kunde inte sova sa jag, som vanligt. mamma gick o somnade om, hörde hennes snarkningar genom min dörr. kollar på klockan 02.07 måste sova nu. men det går inte. jag ligger o tänker nu, på allt, o inget. som vanligt där med. somnar så småningom. vaknar i några ggr, av väckar klockan. mobilen, mamma. men förmår mig inte att kliva upp. jag menar jag brukar aldrig försova mig så vf skulle jag göra det idag? somnar om o vaknar 09.13 helvete. när klockan blivit 09.45 kommer tårarna, skiten, ja allt. mascaran rinner ner för kinderna. magen kurrar men säger nej, jag vill inte ha ngt samtidigt. här i denna stund bestämmer jag mig för att skita i hantverken idag. vad ska jag göra där? jag åker in till provet ist. jag lägger mig ner i sängen. blundar trots att tårarna bränner som eld. jag somnar om. vaknar o känner mig illamående. borde äta ngt. kliver upp. kolla i kylen. tomt. det är tomt. blickar på klockan 10.30 sätter mig vid datorn, tänker på besluten jag tog idag.. var det rätt eller fel? ska jag sticka till skolan nu? nej det orkar jag inte. psyket är inte med. jag orkar inte med det fejkade leendet mer. kollar på telefonen. borde jag ringa o beställa en till tid? ska jag eller ska jag inte? nej, det går ju ändå inte, måste vänta x antal h. då kan jag lika gärna ta det på måndag. då jag ändå ska dit.

med beslutsamhet skriver jag om min morgon på bloggen. torkar en tår.

deta är mitt liv just nu. jag vill inte ha det så.

2 tider ska bli fler. tro mig, det är nog dags nu.

Av bessibus - 13 november 2008 17:00

                             passar jag i glasögon?

glasögon? ja vad tycker ni? passar jag i det? mkt har ju med bågarna att göra o detta är mors läsglasögon^^

men det är typ dagens fråga.

is it HOT ot NOT?

Av bessibus - 13 november 2008 14:57

idag va de skola igen o jag sov typ 6h gud va skönt. de va ett tag sen om vi säger så.

gick upp vid halv tio typ för att göra mig klar o cykla till fyrishov för idrott, och jag fick min önska inslagen de va styrka o kondition. mkt roligt. de va jag pepp på, så de gjorde min kropp glad.

sen tillbaka till skolan för en lektion till sen va de slut på denna skol dag.


nu sitter jag här har precis pillat lite på designen är nästan nöjd, ska fixa lite till tror jag. jag hade en höst design tidigare ju o nu e de inte höst för mig längre utan de e vinter typ. nja, ngt där emellan iaf ^^


framtiden ja vad säger den då?

jo det är plugg smo gäller nu typ.

har psykologi prov imorgon. så de e bara läsa o läsa och försöka fatta o få in allt, men det är faktiskt sjukt intressant så de ska nog gå bra.

senare idag ska jag färga håret o vet ni vad jag kom på nu? jag skulle beställa en klipp tid idag, har jag gjort det NEJ! så fan också där, men fixar det imorgon om inte annat.


de va väl allt jag hade för idag. ska tipsa om en låt lite senare hade jag tänkt.

aja plugget kallar. ha det gött.

/e

Av bessibus - 12 november 2008 21:04

klockan är 21.04

har precis kommit hem.

var o handlade, köpte hårfärg så ska färga håret imorgon. om inte annat.

va sen o fikade hos mors kompis.

så nu är jag hemma ska sitta här till tio sen tänkte jag dra in i mitt rum o plugga lite för att sedan sova o sova läänge, har sovmorgon, hallelujah, tänkte kliva upp typ 9. guud så sköönt.

tänkte inte fixa mig mkt heller. har idrott o sen samhällskunskap. tror jag. så orkar inte bry mig så mkt.

sen är det plugga som gäller. imorgon dvs, har psykologi prov på fre, kan kanske få mvg om jag får bra på detta prov så liite press har jag ju.

imorgon ska jag även beställa en klipp tid. jag är så glad över de :D

men men, de va allt för denna dag.

/e

Av bessibus - 12 november 2008 16:44

skolan flöt på idag. redovisningen gick faktiskt bra tyckte jag. helt okej nöjd emd min prestation. drog hem o sen ringde tiff så vi gick runt lite o kollade efter praktik plats, men ingen vill ju typ ha oss.. cp

aja, sen drog jag hem o sen dess har jag bara suttit här.

ska strax åka o handla med mor min. o sen äta middag o sen blire väl plugga. har psykologi a prov på fredag. och jag har inte direkt pluggat mkt om vi säger så. men det är intressant så det går nog bra bara jag sätter igång.


har inte mkt att skriva om idag känner jag, jag vet inte. jag tänker mkt på mitt liv nu o inser lite vad jag borde o inte borde göra. iaf lite vad jag borde göra.

o jag vill festa, jag vill dricka o jag vill bli skit full! jag känner att jag skulle behöva det. det löser inte problemen nej, men det gör att de inte finns där för några timmar. and that helps.

aja, nu ska jag kila.


men dagens låt först:

lifehouse - broken.

kolla in låten i mappen musik tips mittersta inlägget under rubriken musik.


ha en bra kväll.

/e

Av bessibus - 11 november 2008 20:52

ändrar min dagens låt totalt.

Av bessibus - 11 november 2008 20:25

idag hade vi kunder i nagels kursen o de va sista ggn :O tråkigt tråkigt.

men vi kommer ta kundpass sen till våren så de är ju inte hlet slut eller.

hur gick de då? jo helt okej. förutom att tipparna va sjukt svåra (de va inte de vi brukar ha, o de va mkt större :s) o jag fick några luftbubblor. men minte mkt att göra åt de, jag såg mina fel o de är ju bra. efter skolan kollade jag runt lite på praktik plats, vi ska ju ut på praktik vecka 50-51. o jag har ingenstans att va, men jag kanske firrade en plats till våren :D

hur som helst, efter de drog jag hem lite snabbt o sen bar de av tillstan igen med pettersson o elin. mkt mysigt. vi drog till donken o åt lite.

efter ett tag drog pettersosn men elin o jag va kvar.

vi gick runt o snackade, vi borde ses oftare jag älskar dig så enormt. <3

sen va de ju kör. o gud va jag ligger efter :o helt sjukt.

nu e de typ plugga som gäller. ska ha muntlig redovisning imorgon om alla kommer.


dagens låt:

volbeat - a broken man and the dawn

 enjoy

/ lilla e.

Ovido - Quiz & Flashcards