Alla inlägg den 23 november 2008

Av bessibus - 23 november 2008 20:20

It makes me so sad that people who have lost everything can still be open to love... while I, who have lost nothing, am not.


tagit bort pyttelite men bara såhär känns den då äkta o verkligen mkt jag för ett tag sen.verkligen lite jag nu..

även fast jag förlorat så stämmer den in på ngt vis. den är verkligen så himla bra! jag älskar den.

texten är en bit ur lena's "tankar" i filmen sisterhood of the traveling pants, 1. om ni inte sett denna film kolll ain den. jag tycker verkligen det.

och kolla in andra filmen med. jag kan såå känna igen mig i båda.
och då menar jag verkligen känna igen mig.. så äckligt totalt. i alla dom.

omg, filmen är som lite i mitt liv^^


men men idag har inte mkt hänt, har tillängat hela dagen till min mamma.

det va längesen.


btw det är snöö ute! jippi.. o min cykel är kvar där jag lämnade den i tors. låset har frysigt fast. så.. vi får se vad som händer med den.

får gå imorgon så måste gå ca. 08.00..om inte liite tidigare.


hur som helst. ha det sjuukt bra.

/e

Ovido - Quiz & Flashcards