Alla inlägg den 17 november 2008

Av bessibus - 17 november 2008 19:01

jag fyller ju år snart, o snart är det jul.. så en önske lista är väl inte fel? right?

  • pengar: jag är fattig inget annat o en pengar till en ny mobil skulle inte va fel..
  • en plattång: ja, de skulle va helt jävla underbart o då en som faktiskt funkar!
  • ett penselset från eleven: typ 8-900 kr, för 26-28 (?) penslar i äkta hår. så jävla vääärt!
  • en parfym: det finns så många som jag vill ha men ralph lauren rocks är en klar favorit

ja de är de jag vill ha just nu. ganska dyra saker men saker jag faktiskt vill ha.

dagens fråga blir då, vad vill du ha i jul?

Av bessibus - 17 november 2008 18:15

Dagens händelse: jag vet

Dagens låt: svårt svårt.. mando diao - ochrasy

Dagens frisyr: luggen uppsatt 

Dagens smink: foundation. puder, rouge, mascara. 

Dagens klädsel: jeans linne hood

Dagens planer: skola, sara, p? 

Dagens vill ha: mys

Dagens saknad: om jag ens visste de 

Dagens roligaste: haha. micke-grejjen^^ 

Dagens sämsta: ingen kommentar

Dagens tråkigaste: ingen kommentar 

Dagens sötaste: BK-KILLEN! omg, ögongodis däär

Dagens måste: ta det lungt. 

Dagens godis: hmm.. vad köpte jag på pressbyrån? 

Dagens skönaste: sara's o mina omslingrade ben xD  

Dagens träning: ta mig till skolan gå hem gå tillbaka cykla hem. skolans trappor. promenad m p? 

Dagens läsning: har inte läst ngt.

Dagens köp: pommesfrites. o chocklad sak.. svullo.. -.- 

Dagens nyttigaste: mjölk

Dagens onyttigaste: dagens köp ^^ 

Dagens mående: helt okej, tror jag.. trots vissa saker. så helt okej.

Av bessibus - 17 november 2008 17:59

ja ni sry för att de inte va ngn uppdatering igår, kom hem sent sen hade jag ingen lust..

skola idag, vilket flöt på väldigt bra.

åkte hem vid ett. sen blev de tillbaka till stan för en träff m sara. mkt trvligt o ÖGONGODIS på bk. omg! jag smälte.

haha. men men. nu e jag hemma ska strax äta sen ringa p igen.. de e upptaget nu. sen får vi se vad osm händer.

har sovmorgon imorgon asskönt, börjar 10 ist för 08,30. underbart!

/e

Ovido - Quiz & Flashcards