Alla inlägg den 2 november 2008

Av bessibus - 2 november 2008 20:40

hela helgen har jag haft denna låt på huvet! lite störande faktiskt. men den har satt sig där och vill inte flytta på sig.

så det enda jag säger är: danzing!


Av bessibus - 2 november 2008 19:09

tack till alla som läst min blogg det är så roligt.

ni har ökat med dryga 200 unika besökare denna månad :D

det värmer verkligen.

och vill påminna er igen, jag vill ha tips om hur jag kan få bloggen att bli ännu bättre. så snälla skriv det ni vill ha och tycker gör en blogg bra :D

tack på förhand. puss

/e

Av bessibus - 2 november 2008 18:53

lördagen började med en tidig morgon. för att sedan packa grejjerna o dra iväg med en virrig mamma som jag sedan dampade på.

väl i gävle åt vi o åkte sedan gemensamt med min moster. o lyssna då är det 2h kvar tils vi är framme. drygt eftersom hon kör segt som fan!

och hon lyssnar på den härliga (not) musikstilen dansband. jag trycker i min ipod på högsta volym nästan och försöker att koncentrera mig åp min härliga rock muisk inte lasse stefans eller va ddet nu än var som hörs igenom min musik!

herre gud, jag höll på att dö.

 jag ska tillägga att jag fryser ganska lätt o att kliva in i en kall stuga är inte lockande alls.

hur som helst klockan sex skulle vi gå i kyrkan. (anledningen till att vi åkte upp) för att hedra det som dött under året o min morfan dog i början av året. vi va ganska tidiga o jag måste erkänna att sitta 2 h på en hård kyrkbänk är inte trevligt. alls! 

nu tänker nu gud va hon klagar. men jag känne rtat jag måste, för när natten kallar får jag den hårdaste sängen. och den kortaste verkade det också som. för jag stack ut på båda sidor. jag jag frös som fan också. de blev ju askallt enligt mig, så jag har inte direkt sovigt gott. vaknar skit trött klockan 7 typ. kliver upp då eftersom de andra är vakna o äter och fixar mig o sen drar vi in till färila. för att sedan äta lunch med min andra moster. de va dock gott osm fan. helgens höjdpunkt typ^^ sen bär det av till min kusin o hans familj som e enorm typ. efter ca 30 min drar vi igen o jag sätter på min ipod igen o de sätter på dansband. jag hatar dansband. det är hemskt. speciellt med det humör jag haft under hela dagen. och lyssna det hörs igenom igen! o denna gång blev det ju skit hemskt eftersom mina ipod batterier dör! så nu får jag sitta och lyssna på det ordentligt också. tur att de bara va typ 15-20 min iaf. annars hade de säkert släppt av mig och låtit mig gå hem eller ngt^^

aja nu är jag hemma iaf, har precis kollat igenom allt. ska gå å äta lite nu.

 o imorgon är det juskola igen ska bli kul att träffa alla igen men jag är så långt ifrån peppad till det. precis som mitt horoskop sa. cp där.

aja. ha det bäst ska sova o göra mig lite happy tills imorgon.

btw jag behöver ett par nya jeans o en klipp tid. hårfärg o skulle vilja ha ett fuktgivande serum också. men det lär inte gå ihop denna månad. btw jag fyller år om 1 månad o 3 dar grattis till mig :D

hope love and faith

/e

Ovido - Quiz & Flashcards