Alla inlägg under november 2008

Av bessibus - 10 november 2008 15:15

i can not lie to you as good as i can lie to myself.

i've learn that now or more like, i'm learning it now.

i tell the best lies at the moment. i try so hard not to be touched of all the shit, but it's hard. and people are strarting to see how bad i acually feel. some have seen it. i ain't good on hiding it anymore.


i'm sitting here crying, not just for me but for an angel as well.

i love you sweetie <3 and you can always talk to me. no matter what.

everyone can and i really hope you know that, you can call me 24/7. anytime. i'm always here for you. why? cause i care and because your my everything.

well that's it for today.

/e

Av bessibus - 9 november 2008 11:17

jag försöker vara oberörd, men det svider som fan på insidan. det gör ont. alla är så glada, köper ngt fint, ger det och får ett leende tillbaka även fast saken han fick kunde va rent utsagt skit. det är tanken av att sitt barn bryr sig som betyder ngt. det lär värma.

i mig e de som ett jävla kniv hugg om jag känner efter, det gör så ont. jag kommer aldrig ge ngn en ful slips o få ett leende tillbaka och ett tack för slipsen som far din aldrig lär använda. aldrig. för vf ska jag bry mig om dig när du inte gör det om mig? men jag verkar ju bry mig annars skulle det ju aldrig göra så ont. då skulle det inte kännas alls. men en sak är säker jag älskar dig inte o kommer aldrig göra det heller. så ha en förjävlig farsdag där du är, du förtjänar den i din ensamhet.
till alla underbara pappor som bryr sig och är allt som en pappa ska va (ngt som jag aldrig haft). ha en underbart bra dag med era barn, hoppas att ni får en fin slips eller kanske ett par svarta strumpor som alltid är populärt. eller?

/e

Av bessibus - 9 november 2008 10:24

jag var ju i sthlm igår på 2-års kalas.

de va intressant o kul, faktiskt, underbara unge. hon är ju hur gullig som helst. o + poäng till henne hon kan säga mitt namn ordentligt inte många barn kan lyckas med det eller.

vi va där hela dagen o jag har ätit sötsaker för 3år känns det som. tårta, bullar, kakor, kladdkaka, mat o allt.


sen på kvällenringe tessi så jag drog hem till henne o sen så kom pettersson också. o sist men inte minst så stötte vi ihop med becka. vi gick hem till henne o såg på film. vid 23.30 va jag tvungen att dra hem hade inga nyklar o mamma ville sova så.


ja de va min gårdag lite snabbt. idag ska jag plugg aiaf får se om jag hittar på ngt annat också. men men, tills dess ha en bra dag. puss

/e

Av bessibus - 8 november 2008 10:54

idag ska jag till sthlm på 2-års kalas. min kusins dotter klara fyller år så vi ska dit över dagen. mkt mysigt tror jag att det blir. men är inte så pepp på det. men det löser nog sig.

o lyssna himmelriket kom inatt.. jag fick sova i ca 7h. dvs ca 3h mer än vanligt. gud å skönt de va, jag behövde de kan jag ju upplysa om.

aja, nu ska jag gå å göra det sista innan vi ska iväg.

ha en bra lördag.

/e

Av bessibus - 7 november 2008 21:57

ja ni va på guc o sminkade idag skit kul.

gick helt okej, ska be om bilder senare

fjollade mig hela eftermiddagen sen skit kul:D

dvs det har varit en totalt värd dag. tack!

får se ad som händer nu.

imorgon ska jag iaf besöka min kusin över dagen. i sthlm. ska bli  kul men drygt för jag är inte peppad för de, men de bli nog bra till slut.

ha det gött puss hej!

Av bessibus - 6 november 2008 21:45

Ovido - Quiz & Flashcards