Alla inlägg under november 2008

Av bessibus - 6 november 2008 18:17

ja ni idag va jag "ledig" så jag kollade på film gjorde lite läxor o övade på smink till imorgon då vi ska till guc. det gick sådär.. så vi får se hur det blir imogron. man får helt enkelt hoppas på det bästa.

nu ska jag strax gå o diska. inte så kul men de måste göras.

sen ska jag kolla igenom vad jag ska göra imorgoon o lite annat.

ska bli kul men väldigt vårt ändå tkr jag för jag har lite svårt för temat vi ska ha, emn det blir en utmaning som jag är villig att ta.

men men, jag har typ inget att skriva om just nu känner jag, jag vet inte vad de e, jag brukar kunna skriva hur mkt som helst, men emn

ett tips btw, sisterhood of the traveling pants 2 eller systrar i jeans 2  som den så fint heter på svenska är faktiskt helt okej bra såg den idag, den får typ eee av eeeee . så kan kanske va värd att se. aja ha en bra kväll.

/e

Av bessibus - 5 november 2008 19:03

detta är definitivt ett av mina favorit klipp.. älskar de dansande killarna^^ enjoy.

jag lägger in ett till klipp här nu, kan in te motstå. ^^

Av bessibus - 5 november 2008 18:50

jag har precis sett mamma mia o gud vilken bra film, jag är helt käär!!!

ska kanske kolla på den igen? nej, väntar tills jag får sällskap att se den :D

eller kanske kollar på den imorgon, gud vilken bra film, i'm inlove.

well people de va de ända jag hade på hjärtat nu.

/e

<3

Av bessibus - 5 november 2008 15:35

ngn kommenterade min blogg aigår tack så hemskt mkt för det o lämnade en länk till denna låt, o jag blev kär på en gång så bjuder er på den här o nu. :D

Av bessibus - 4 november 2008 22:24

volbeat - still counting

Counting all the assholes in the room
Well I´m definitely not alone, well I´m not alone
You´re a lier, you´re a cheater, you´re fool
Well that´s just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect don´t exist my little friend
And I tell you it again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, Well I´m
definitely not alone, well I´m not alone

Av bessibus - 4 november 2008 22:12

jag ni idag var det skola igen. och vi började med naglar.

vi skulle ta kunder o jag va så opepp o kände verkligen att jag inte hade lust, men ajg fick iaf en kund. precis osm 4 andra, men när vi skull ehämta dom va do inte där! så efter en kvart typ fick vi göra på varann så jag fick akryl naglar. jippi långa naglar igen.

sen va de lunch o klassråd. då va syon dr o jag höll på att somna.

sen skulle vi sminka till en fotografering i guc, o jag va opepp. och jag får en svår uppgift. jag ska sminka en person likadant om en annan person. det är skit svårt o jag va opepp så de ick ju åt helvete. så jag övergav det till en annan för vi va 3 på 2 pers så jag sprang runto letade skuggor o så.

aja när de va klart drog jag till um o beställde tid, äntligen typ, sen gick sara o jag runt på stan, hon köpte ett par skor o vi gick sedan till bk o åt o satt o snackade i 3h! mysigt mysigt, tack för den tiden <3

sen drog jag hem klädde på mig mer kläder o driog ut på en promenad med pettersson mkt kallt o mkt mysigt. tack gullet <3

nu ska jag kila isäng typ är så sjukt trött!!

ha det bäst people.

puss hej!

Av bessibus - 3 november 2008 19:05

jag orkar snart inte va mig själv. jag får ju bara skit för det.

jag vet att jag inte är perfekt, har aldrig varit o kommer aldrig va. men då låter mig ju knappt va tonåring. jag får snart inte låta mitt rum vara som jag vill. lyssna på min musik 24/7. sitta här. du litar ju inte ens längre på mig. vf? jo för att jag är den jag är o för att jag gör saker som du inte alltid vill, men som du undermedvetet visste att jag gjorde. jag får ju fan inte göra ngt alls! jag får ju knappt va mig själv!

förlåt så jävla mkt för att jag är som jag är då och för att jag är så jävla arg o less på ditt ständiga klagande på att jag inte är som du vill! du kan ju inte ens säga hur du vill att jag ska va, men det märks ju så himla mkt att du inte gillar o vill att jag ska vara den jag är nu, och jag som börjar gilla o bli bekväm i den jag är nu.

förlåt för allt då då! men det är inte alltid kul att vara i din närvaro. det är det verkligen inte, jag gillar inte dig alla ggr, jag har faktiskt hatat dig grovt ibland. nu har jag nog kluven åsikt om dig. jag älskar dig för att du är den du är, men jag hatar dig för den du till 50% är mot mig!

jag orkar snart inte va här. jag vill fly bort från problemen, eller va mer rebellisk. göra saker för att jävlas mer. göra mer av de jag inte får.

men jag tror att du är avundsjuk nästan på mitt liv. på att jag har mer till liv än du. men jag vet att du inte mår bra, jag vet det, men dina problem kan du bara göra ngt åt själv. jag kan inte fixa dom åt dig. det gäller mina problem också, skulle jag öppna min käft mer skulle du bara skrika mer än vad du gör, o det orkar jag inte med. det räcker med det jag har nu, det ända jag har nu. dvs skrik, klagande. ska kanske inte klaga jag har ngn som bryr sig, men herregud du bryr dig för mkt! släpp loss lite. som att du inte visste att din dotter drack. som att du inte visste att hon rökte då å då. du vet att jag inte är ngn ängel. men jag är inte direkt jävulen heller.

skulle jag en dag komma o säga jag är på smällen skulle du nog låsa in mig tills jag är 30! eller dö av vetskapen att jag vet vad en pöjk är!

jag har funderat grovt på att inte bo här längre. det har jag vekrligen. jag har funderat på såå mkt. jag vill bara va på ett ställe som hon inte känner till. så hon inte vet var jag är.

så hon inte kan hitta mig. så hon kan göra det hon vill o jag göra det jag vill.. jag vill inte bo hemma längre.

just nu har jag ingen lust att ta tag i mitt liv längre, jag har försökt, men asså det gå rju bara åt helvete. det känns ju meningslöst.

hela mitt liv känns snart meningslöst. värdelöst.

är jag ens värd ngt?

Ovido - Quiz & Flashcards