Alla inlägg den 15 november 2008

Av bessibus - 15 november 2008 14:42

matilda fyller år idag grattis säger vi.

 ha en underbar dag gullet. <3

Av bessibus - 15 november 2008 13:35

VARNING! BEROENDE FRAMKALLANDE!

kanye west - love lockdown.

Av bessibus - 15 november 2008 13:28

ska gå å fixa mig strax.

sen drar jag till mooa. vi ska spela skip-bo om inte annat.

våran lilla drog. o jag har saknat moa, vi har typ inte setts på 2 VECKOR!!!

herregud.

aja, sen ikväll ska jag på musikal med kören. my fair lady.

sen får vi se om jag drar hem eller om jag drar ut på äventyr^^


oh älskade hubbe, tack för att du ringde igår, det samtalet gjorde nog min dag. den vände allt till det bättre. älskar dig <33

oh hurru, det "hjälpte", jag sov i 8h!!! hallelujah. för er som inte vet har jag haft grovt svåra problem att sova på sista tiden. men nu har jag faktiskt sovigt lika mkt på en natt som tidiagre 2 nätter! jag hoppas att detta håller i sig.

nej nu kallar duschen o sminket o allt annat. ser ut som hej kom o hjälp mig nu^^ nerå inte riktigt men nästan.

people detta verkar bli en bra dag. iaf för min del.

så ha en bra dag alla därute.

/e

Ovido - Quiz & Flashcards