Alla inlägg den 19 november 2008

Av bessibus - 19 november 2008 20:46

ja asså på ngt vid så älsk/hatar jag denna bild!

haha, jag blev utsatt av tråkighet^^

danne o alle är ansvariga för detta.

                       

jag säger bara: SAY WOOOT!

hahahahah! ha det gött people.

/e

Av bessibus - 19 november 2008 15:01

jag målade lite idag.

jag satte på höög musik. hög hård rå musik.

hämtade papper färg hittade en sugande pensel.

blundade o började mitt måleri.

3 bilder blev de, jag behöll 1.

jag e en nybörjare med ett fast mål.

hitta min stil.

min färg.

mitt uttryck.

jag ska segra mot denna skit, genom att måla.

Av bessibus - 19 november 2008 11:44

vet ni vad jag vill?

jag vill måla. med riktiga färger, på en riktig målar duk. bara låta fantasin flöda. utan att ngn på pekar att man gör fel. eller att man ska göra ngt specifikt. jag vill bara mååla!

gör det man känner utan att skriva eller säga ngt.

bara hög musik o färg.

jag blundar o tänker. jag måste ju börja ngn stans. billig färg o enkla papper..

va fan har jag vattenfärgen?

Av bessibus - 19 november 2008 09:24

denna låt föll jag för när jag hörde den första gången, av marie picasso i idol. jag laddade ner den direkt o lyssnade "sönder" den. nu idag fick jag as mkt smak för den igen. och just däför blir den dagens låt.

här kommer den först i marie picassos verision och sen orginalet med Skunk Anansie.

kolla inte så mkt på videon.. dålig kvalite på den första och orginal videon är lite speciell.. lyssna bara.

pöss


Ovido - Quiz & Flashcards