Alla inlägg den 14 november 2008

Av bessibus - 14 november 2008 17:32

provet gick säär dåligt, blandadeihop allt, så har inte stora förhoppningar.

beställde en klipptid iaf.

nu äta snart sen typ kanske jäll avi får se hur allt blir.

lite ääh, nu iaf.

/e

Av bessibus - 14 november 2008 12:24

Dagens händelse: nada
Dagens låt: sara em - always mine 
Dagens frisyr: utsläppt..
Dagens smink: hälften borta 
Dagens klädsel: jeans tröja.
Dagens planer: överleva dagen 
Dagens vill ha: hugs.
Dagens saknad: om jag ens visste de 
Dagens roligaste: none
Dagens sämsta: hela dagen känns det som 
Dagens tråkigaste: -.-
Dagens sötaste: ?
Dagens måste: ta tag 
Dagens godis: ...
Dagens skönaste: ...
Dagens träning: ta sig till skolan o tillbaka 
Dagens läsning: lite psykologi 
Dagens köp: .. ska kanske ladda på mobilen 
Dagens nyttigaste: ...
Dagens onyttigaste: ...
Dagens mående: åt helvete. jag mår sämst. fy fan

Av bessibus - 14 november 2008 10:59

ja skolk eller sjuk? kalla det va ni vill. men jag försov mig idag. klev upp ringde ett samtal, ingen svarade. började fixa mig, hittade ingen glädje. klockan va 09.15 vad skulle jag till skolan att göra? 45 min sen alla redan. vi har bara hantverk idag, skulle ha med en modell.. saknar en modell.. peppet är på -7. fortsätter fixa mig. långsamt nu, stresen har avtagit, vf stressa är ju redan sen? blickar ut över rummet. ser psykologi böckerna. satt uppe o pluggade till 23. somande adrig då. mamma kom in vid 00.15 o frågade vf jag va vaken.. jag kunde inte sova sa jag, som vanligt. mamma gick o somnade om, hörde hennes snarkningar genom min dörr. kollar på klockan 02.07 måste sova nu. men det går inte. jag ligger o tänker nu, på allt, o inget. som vanligt där med. somnar så småningom. vaknar i några ggr, av väckar klockan. mobilen, mamma. men förmår mig inte att kliva upp. jag menar jag brukar aldrig försova mig så vf skulle jag göra det idag? somnar om o vaknar 09.13 helvete. när klockan blivit 09.45 kommer tårarna, skiten, ja allt. mascaran rinner ner för kinderna. magen kurrar men säger nej, jag vill inte ha ngt samtidigt. här i denna stund bestämmer jag mig för att skita i hantverken idag. vad ska jag göra där? jag åker in till provet ist. jag lägger mig ner i sängen. blundar trots att tårarna bränner som eld. jag somnar om. vaknar o känner mig illamående. borde äta ngt. kliver upp. kolla i kylen. tomt. det är tomt. blickar på klockan 10.30 sätter mig vid datorn, tänker på besluten jag tog idag.. var det rätt eller fel? ska jag sticka till skolan nu? nej det orkar jag inte. psyket är inte med. jag orkar inte med det fejkade leendet mer. kollar på telefonen. borde jag ringa o beställa en till tid? ska jag eller ska jag inte? nej, det går ju ändå inte, måste vänta x antal h. då kan jag lika gärna ta det på måndag. då jag ändå ska dit.

med beslutsamhet skriver jag om min morgon på bloggen. torkar en tår.

deta är mitt liv just nu. jag vill inte ha det så.

2 tider ska bli fler. tro mig, det är nog dags nu.

Ovido - Quiz & Flashcards