Alla inlägg den 25 november 2008

Av bessibus - 25 november 2008 20:33

efter mitt förra inlägg gick allt lååångsamt åt helvete. allt bara sket sig totalt..

tänker inte säga mer om det.. men inget blev bra av det iaf.

men men jag kom ca 30 min försent till skolan idag :O jag brukar aldrig komma sent! dåligt dåligt.

lyssnade på redovisningar, sen slutade vi.

efter skolan satt jag o sara o sanne kvar o gjorde planchen,, vi glömde typ sägat till sarah men hur som elst så hann vi inte klart iaf, så vi måste sitta litemer.

sen klockan 15.30 va vi på fyris, där de va total caos! ingen visst eller kunde ngt juh! aja, jag stack därifrån klockan 15.45 skulle ju klippa mig kllockan 16. och det blev mkt mkt bra, komemr med bil imorgon eller ngt. kameran har inge batteri. men jag är nöööjd, jag e de.


efter det typ sprang jag runt lite överallt.

sen bar det av till kören kom för sent där med.. denna dag har inte varit bra som ni ser..

ja efter det bar det hem o jag åt lite.

nu sitter jag här o ska skicka iväg mitt arbete om 80-talet om allt funkar nu.. det blev ju skit imorse.

sen bär det av in i mitt rum, ska kolla på tv o soova..


ja det blir mina ord för dagen. ha det gött.

/e

Av bessibus - 25 november 2008 09:53

ja ni klockan är nu 09.53 och jag sitter här.

har precis ätit frukost o ska strax duscha o tvätta håret..

egentligen hade jag inte tänkt göra det sk aändå till frisören idag får de ju tvättat då, men då skulle jag gå runt o skämmas heela dagen för hur mitt hår ser ut så nej tack, här tvättar vi ist.


jag börjar som sagt klockan 12 idag, urskönt, fick soova ut! omg jag har typ sovigt 7-9 h, det är ett mirakel!


ska lämna in ett arbete om 80-talets mode, hår, makeup o ikoner idag :)

är jag klar? NEJ!

så jag ska fixa mig lite snabbt för att sedan göra det sista.

det får bli som det blir. inte mkt att göra åt nu.

och på fredag har jag prov i stil-o färganalys! skit kul men svårt men jag kan nog allt så det blir bara lite repetition.


vad händer mer idag då?

jo,efter skolan så ska jag o min grupp i svenskan göra planchen som skulle in för ca 2 veckor sen snart. men vi har verkligen inte haft tid att göra den typ så vi bestämmde oss för att göra den idag på hålan. för vi slutar typ senast 2 eller ngt o klockan 15,30 ska vi va på fyris för info om invididuella valen till 3:an, mkt mkt "kul". men men jag ska kila ganska snabbt ska klippa håret klockan 4 så :D

och där har vi ett "problem" hur fan ska jag klippa mig?

jag funderar på antingen som en på en hårvisning förut, eller som jag brykar ha fast mer uppklippt.. eller ngt anat.. ngt lite mer crasy. o jag vill ändra mig lite.

menmen det brukar bli bra i slutändan, jag o frisören brukar kompromissa fram ngt som brukar bli sjuk snyggt ;)

så bilder o sånt på detta kommer senare.

vad händer mer idag då?

jo fan de e kör nu kom jag på. o sen ska jag läsa lite sidor i körskoleboken^^ som ni ser min dag är fullspäckad, bäst att jag sätter igång med allt då :)


så ha en underbar dag, pussar

/e

Ovido - Quiz & Flashcards