Alla inlägg den 27 november 2008

Av bessibus - 27 november 2008 19:04

sovmorgon idag. skit skönt :D

sov till typ 8 :O ojoj, elisabeth börjar ta in på sina borttappade sov timmar.. låångsamt o säkert.

drog till fyrishov för idrott.. hinderbana, körde med sra gick helt okej.. va noll pepp.. men va fan jag gjorde lite iaf (a). haha.

sen va de tillbaka till skolan, o för första gången halkar jag.. -.- blev blöt som fan om rumpan.. lite tråk men emn det syntes inte mkt tack o lov.

sen va de sh.. sara o jag flummade mest bort oss i hörnet, älskade unge <3

 sen va dagen slut för denna dag, jag väntade på pettersson som slutade 14.30 o vi gick hem till mig tillsammans. o jag va helt blöt om HELA mina fötter när jag kom hem.. inte trevligt så jag bytte strumpor o skor o pettersson läste på lite om p-piller^^ fast ingen av oss fattde en grejj där.. aja. vi drog till moa o tillsammans drog vi till gränby. där jag shoppade loss^^ vantar o mössa. stickade i turkos. för 80 kr! som hittat :D

jag är lycklig över de.

drog hem o åt. o nu sitter jag här, ska strax gå in i mitt rum tror jag. o plugga lite stil- o färg analys grejjer. har prov imorgon. men de e lätt. tänker men logiskt så gåre bra. så ska bara repitera lite.


har jag ngt mer på hjärtat.. nej.

men dagens låt! är lätt, buckcherry - sorry

så lyssna på den, ni blir inte besvikna. finns under deta inlägg.


ja ni, people inte mkt mer att säga just nu. ha det underbart bäst.

/e


p.s bara 8 dar kvar tills jag fyller år ;)

Ovido - Quiz & Flashcards