Alla inlägg den 21 november 2008

Av bessibus - 21 november 2008 20:37

Dagens händelse: jag vet

Dagens låt: buckcherry - sorry

Dagens frisyr: luggen uppsatt 

Dagens smink: foundation, puder mascara. 

Dagens klädsel: jeans linne hood

Dagens planer: skola, hem 

Dagens vill ha: mys

Dagens saknad: om jag ens visste de 

Dagens roligaste: haha ja du.. min present av min moster.. ett kuvert fyllt med plåster 

Dagens sämsta: skolan fram o tillbaka trodde jag skulle dö ett tag

Dagens tråkigaste: ingen kommentar 

Dagens sötaste: haha mors fejs i gränby.. när jag träffa.. ....

Dagens måste: skola 

Dagens godis: dumle :) 

Dagens skönaste: hmm.. inget  

Dagens träning: skolan o tillbaka.  

Dagens läsning: bloggar.

Dagens köp: inte mkt. 

Dagens nyttigaste: mjölk + sallad. 

Dagens onyttigaste: duuumle

Dagens mående: trött.. fryser.. har fan frysigt heela jävla dagen.

Av bessibus - 21 november 2008 17:15

jag har fått smak för denna låt igen.. -.-'

*suck* och mys på en gång.. haha! helt sjukt. aja..

det är ändå dagenslåt:

Tenacious D - Fuck her Gently


bjuder på ännu en..

tenacious d - Classico

/e

Av bessibus - 21 november 2008 17:03

imorse insåg jag att jag inte hade cyklen hemma.

så jag fick gå till skolan. inge fel med det men jag är som BAMBI. herregud jag kan ju knappt stå upp utan att ramla.. men jag har klarat mig hittills, men visst har jag låtigt och sett lite konstig ut på mina äventyr^^

väl framme i skolan. så hade jag hår med josse.

jag gjorde en svinrygg. helt okej, bra. sen en håruppsättning som jag inte riktigt kommer ihåg vad den hette. oh sen gjorde jag ungefär 1.5 till.. men de visade jag itne upp. blev inte jätte nöjd med dom..

sen va de lunch, o appro på det.. fickpinnar har otroligt många namn, men smakar ungefär lika dåligt allihop.

efter lunchen va det en lektion med anna-lena.

vi gick igenom hårfärger mm.. hur man gör om man ska färga si o så. och lite sådär. mkt givande. den formblåste vi. inte min grej direkt. även fast resultatet blev helt okej. men det är verkligen inte min grej.. och när huvudet börjar lossna från stativet x antal ggr tappar man fokus o slutar bry sig.

sen va det trafik kunskap. jiippi. detta är kul, drygt, jobbigt men mkt givande detta med, om jag hade haft åldern inne o kör mer bil o llt det där, så hade jag kunnat ta körkort efter denna kurs. allt jag får lära mig i denna kurs gör att jag kan klara körkorts teori provet galant. skit kul.. gäller bara att komma ihåg allt o plugga på. så jag slipper det sen ^^

skoldagen va slu vid 16. o då skulle jag hämta hem min cykel.. men det gick inte direkt bra.. jag fick inte ens in nykeln.. får hämta den senare..

nus ka jag dra o handla lite med mor min.

vi får se vad som händer ikväll. kanska träffar ngn av mina brudar :D

ha det underbart bäst

/e

Ovido - Quiz & Flashcards