Direktlänk till inlägg 13 november 2008

min dag. blogg design. framtid

Av bessibus - 13 november 2008 14:57

idag va de skola igen o jag sov typ 6h gud va skönt. de va ett tag sen om vi säger så.

gick upp vid halv tio typ för att göra mig klar o cykla till fyrishov för idrott, och jag fick min önska inslagen de va styrka o kondition. mkt roligt. de va jag pepp på, så de gjorde min kropp glad.

sen tillbaka till skolan för en lektion till sen va de slut på denna skol dag.


nu sitter jag här har precis pillat lite på designen är nästan nöjd, ska fixa lite till tror jag. jag hade en höst design tidigare ju o nu e de inte höst för mig längre utan de e vinter typ. nja, ngt där emellan iaf ^^


framtiden ja vad säger den då?

jo det är plugg smo gäller nu typ.

har psykologi prov imorgon. så de e bara läsa o läsa och försöka fatta o få in allt, men det är faktiskt sjukt intressant så de ska nog gå bra.

senare idag ska jag färga håret o vet ni vad jag kom på nu? jag skulle beställa en klipp tid idag, har jag gjort det NEJ! så fan också där, men fixar det imorgon om inte annat.


de va väl allt jag hade för idag. ska tipsa om en låt lite senare hade jag tänkt.

aja plugget kallar. ha det gött.

/e

 
 
saarat

saarat

13 november 2008 15:23

haha, traktordragningen! xD

http://saarat.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards