Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

natten till idag

Av bessibus - 31 maj 2009 12:05

ja, vi drog ut och lämnade sara vid etage!

på vägen skulle jag kolla om min cykel stod kvar.. kvar va den men inte där den va från början. den hade förflyttats och va nu full med bajs! äckligt! emil fick flytta den åt mig!


efter vi lämnat sara så gick vi till bryggan och va där en stund.

men inget hände så vi drog hem till mig och såg på film.

sen kom sara och vi gick ut på terassen.

jag kommer inte ihåg hur men dennis och jag hamnae på min mors nys solsäng under ett täcke och typ sov. till och från iaf i ca 2h. grymt härligt.

under tiden så gick sara och emil på promenad och en till promenad och typ såg på ngt program om avhuggna penisar  (?).

ja. tid 4(?) gick vi in, dennis och jag alltså och satte oss och såg på tv med folket.


dennissticker vid 8? och kommer tillbaka lika fort. haha han glömde nyklarna xD FAIL!

em ja sara stack och jobbadfe vid 11 och nu är emil och jag kvar här halv döda! så ja.

måste äta ngt snart vad vet jag ej men ngt måste ätas!


em btw tyck synd om mig nu!

till imorgon ska jag göra ett helt power point arb, läsa ut en liten fittbok och ngt i samhällskunskapen. men de orkar jag inte :P


så jaja, ska va social nu, so long suckers

/selin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards