Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

LINNE KOM 2:a!!!!!!! :D:D:D

Av bessibus - 27 maj 2009 15:14

hah ja på er alla suckers som tror att linne suger balle för att vi har frisörer och stylister (går underkategorin blåsta *ironi*) för att vi har handels (som förövrigt äger) mm. sam o skit vilket vi inte nämner och tävlar mot tex celsius (idrottsnördar som alltid ska vinna era jöävlar!!! )

och fyris (som för övrigt suger! vi ska få er vinna nästa år!)

och rosendahl som jag inte har ngn kommentar till alls!

så kommer vi 2:a!!! :D:D

haha. så ballt, nej men vi kom 2 förra året med men vi är bra. underskatta oss inte era jävlar! (okej jag missbrukar "!")


vi vann även i grenar som tex. paddling? herr fotboll, brännboll och ngt mer, 2 i innebandy, dodgeboll o ngt mer om jag inte har fel!


och hej jag har en smått hes röst och är på sjunga humör! :D

haha, intebra tid till att sjunga och skrika dvs.

fan va jag har skrikit. älska detta :D


em och jag har linne skrivet på mina armar och färg o fejan och jag baxade en fin (not) linne tröja :] (dennis smile)

jagär för bra!!!


hihi nej nu ä'r jag hungrig. mor min och jag ska knäppa kort till mitt nya lägg och fixa det så ska fixa till migltie nu och sen ska vi även till åsa o mode! :D kickan min kära jag kommer tillbaka!


måste även äta ngt. har fan ba ätit frulle och typ 2 daim och lite bilar idag (inte bra hej anorexi *ironi*)


so hör av er folket.

solong suckers och ÄLSKA LINNE! haha (not)


/selin


 
 
Ingen bild

Whalecum

27 maj 2009 15:45

Du va ju inte liiiite hyper heller XD omg ...
de heter leg förresten , inte lägg , ditt muppsär :)
Läggitimation tack ! lol XD
Jag tänker ringa dig sen när jag käkat middag med skolan vettu :O
Men hälsa Kickan

 
Sara

Sara

27 maj 2009 17:09

TOTALT ÄLSKA LINNÈ!!!

ingen ironi :P

http://saraat.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards