Direktlänk till inlägg 9 november 2008

jag kommer aldrig ge dig en ful slips

Av bessibus - 9 november 2008 11:17

jag försöker vara oberörd, men det svider som fan på insidan. det gör ont. alla är så glada, köper ngt fint, ger det och får ett leende tillbaka även fast saken han fick kunde va rent utsagt skit. det är tanken av att sitt barn bryr sig som betyder ngt. det lär värma.

i mig e de som ett jävla kniv hugg om jag känner efter, det gör så ont. jag kommer aldrig ge ngn en ful slips o få ett leende tillbaka och ett tack för slipsen som far din aldrig lär använda. aldrig. för vf ska jag bry mig om dig när du inte gör det om mig? men jag verkar ju bry mig annars skulle det ju aldrig göra så ont. då skulle det inte kännas alls. men en sak är säker jag älskar dig inte o kommer aldrig göra det heller. så ha en förjävlig farsdag där du är, du förtjänar den i din ensamhet.
till alla underbara pappor som bryr sig och är allt som en pappa ska va (ngt som jag aldrig haft). ha en underbart bra dag med era barn, hoppas att ni får en fin slips eller kanske ett par svarta strumpor som alltid är populärt. eller?

/e

 
 
Ingen bild

DInbajsi

9 november 2008 12:39

Jag tänker inte säga att jag vet hur de känns för de gör jag inte men du behöver inte honom, du kan ge mig en ful slips och du, av mig kommer du få ett leénde tillbaka.
Jag kanske inte visar det men jag finns här och jag älskar dig min kotte.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards