Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

haha vad gör jag anorlunda?!

Av bessibus - 3 februari 2009 15:44

haha besöksstatistiken, jag hatar skryt men herregud va ni läser, de är chockerande, från att typ varit en fall så är ni hur många osm helst! :O

skit kul. :D


denna dag då? jo pallrande mig upp vid tjugo i åtta åt frukost o fixade till mig o drog till skolan, där hade vi datorkunskap o sen låååång håltimme, för att sedan ha typ hantverk. där lyssnade vi på en 60-tals redovisning o så på film, factory girl. ganska så intressant film, fast jag tyckte att den gick lite segt ibland. men men, hade velat se slutet.

jag va dock tvungen att dra lite innan den slutat skulel till kuratorn för ännu ett samtal. de va lite jobbigt idag måste jag säga, men lugnt, jag överlever. känner mig stark men samtidigt väldigt svag när jag går dit, underlig känsla.

hah fick en ny tid så ska tillbringa ca 2h(!!!???!) där nästa vecka, ska dit om fler p-piller o kuratorn, haha eftervarann^^ lite kul.


vad hände ridag då? jo jag funderar grovt på att typ duscha o tvätta håret nu, men då har jag typ ingen lust att gå ut sen, det vet jag ju med mig, men vore väldigt skönt, o ska ta o pallra mig ut, måste hitta mitt pepp igen!

annars ska jag ringa mor o laga mat, får se va de blir e inte så hungrig.

dock grovt sugen på typ chips eller naturgodis. (tjockis) så kanske blir ngt sådant efter kören som är ikväll. o det tar mig långsökt (ingen aning om vad jag fick de ifrån) till mitt gitarr spelande, ska ta o ringa min moster om gitarren o prov spela runt lite, vore riktigt kul. vill verkligen lära mig de!

och sen typ skaffa min en helsvart gitarr *drömmer mig bort, lååångt bort*


hur som helst ber om ursäkt för att det är typ NOLL bilder här i bloggen men minnet e fullt, ska kolla om det går att kopiera in ngt. så det blir lite roligare än bara text.


annars ska jag nog tipsa omlite musik snart. ha det gott folk.

/selin

 
 
Ingen bild

Ordförande

3 februari 2009 16:42

du ska skaffa en elgitarr med samma färg som jag har på min bas, älskar den färgen :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards