Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

"ren-info" i korta drag

Av bessibus - 3 februari 2009 19:31

ja ni, kören sög idag, de gick såå segt. o tessi din bajjs du va inte där, men jag sa att du ville följa med till vårt grannland (finland) de vill du väl? (a)


haha o vet ni vad jag upptäckte idag? jag är den 75 mest aktiva bloggen, i blogga gratis, haha, dvs jag ligger på 75 plats när det gäller att uppdatera m inlägg, alltså mest inlägg i veckan. på den listan ligger jag på 75:te plats. hah inte dåligt bloggat! haha.


nog om detta, imorgon äre praktik på åsa's mode eller vad det heter, tror att de är ngt sånt, hah fan va pinsamt om ngn av dom skulel läsa detta, typ helt omöjligt att det är så men ändå^^ mellan 11-18 så måste hitta ngn lunch el ngt.

o så har jag ju ingen trafikkunskap denna vecka så jag har sovmorgon! lycklig! börjar liksom 11! omg de är så välbehövligt.

o så tänker jag kanske "skita" i skolan på fre. har ingen trafikkkunskap o vet inte omjag orkar åka in för att se (?) på en makeup, kanske gör de, får se. har ju ngn dag att bestämma mig.


har även en läxa till sön(?) ska göra en 60-talsmake up knäppa kort på de o skicka till marina. eftersom de va de vi skulle göra idag på lektionen men vi såg ju på film ist som ni kan läsa längre ner. ska ha sara som modell om inte annat.


men men. nu ska jag göra min allmänt social på msn^^ vilket liv jag har just nu, o snacka med mor min om friskis kort!


kommer kanske in med mer musik vi får se.

 solong suckers

/selin

 
 
Sara

Sara

4 februari 2009 21:04

var kan man se den infon? om vilken plats man har på att uppdatera bloggen?

http://saarat.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards