Alla inlägg under september 2008

Av bessibus - 8 september 2008 19:42

ändara mig lie om dagens låt..

 det blir nog fields of gold - eva cassidy..

älska låten, gråta till låten.

den är obeskrivligt bra.

ha en bra kväll. nu ska jag fanimej ut i mörka uppsala, ha det bäst puss hejs.

Av bessibus - 8 september 2008 19:30

vet ni, jag vet att jag sagt det tidigare, men det är mina vänner smo gör att jag kämpar på, min kompis säger att jag måste ändra på hur jag har det, och jag håller fan med, men det är så jälva jobbigt ibland, jag orkar inte alltid det. jag orkar inte erkänna för ngn psyk-människa eller liknande, att jag inte mår bra, jag gör inte det. hon har fan inget med saken att göra.

så känne rjag just ni iaf..

men om det inte blir ändring snart får jag väl fan ta tag i detta hur jälva jobbigt det än är. jag orkar inte med detta längre.  kan upplysa om att jag har lust att supa skallen av mig.. men det ska jag inte, har inte så mkt pengar XD haha..

jaja, ska väl kanske röra mig ut en kortis, om inte annat, jag pallar inte data äcklet längre.


ha det bra därute, jags ska försöka med det.

Av bessibus - 8 september 2008 18:37

ja ni, skola idag igen då.

efterskolan blev det stan. skulle träffa en polare till men han dissade mig för en träning, skit unge.. jag ska spöa dig.. :P okej, nu ska vi se det så här, jag är svag och tränar typ aldrig (ska bli ändring på det, ska köpa friskis kort)  och han är hockey kille och har tränat i flera år, så att jag skulle kunna spöa honom är typ omöjligt. om jag inte kittlar han.. för jag vet var han är kittlig.. hahaha. halsen o ljumskarna.. och jag låter det senast nämnda va.

jaja, vad hände rnu då? jo jag tror fan att jag ska ut o gå, måste gå a min alla jälva äckel kalorier jagh ätit på sistone, nej jag är inte nojjig men det har fan gått till en överdrivt, och jag mår inte så speciellt bra för tillfället så letar efter fel på mig, och fick för mig häromdagen att jag inte ksulle kunna få på mig byxorna för att typ mitt midjemått vuxigt med typ 5 m.. det är fan hemskrt, mamma tror ju fan att jafg håller på att bli anorektisk, (det håller jag inte på att bli, även fast jag börjar äta mindre, men det är typ bara för att jag inte har så mkt mat lust så går och äter sött ist. typ. o fy fan vad jag hatar det. jag känner mig så jävla äcklig.

ska ut och springa imorgon bitti, börjar 12 typ så ska ut och springa vid 8 och stretcha läänge, och ta det lungt på morgonen och inte stressa som jag brukar. höll fan på att komma försent imorse och typ gå till skolan.. då försvinner mer kalori-fett skit. omg det låter ju fan som om jag håller på att bli anorektisk, eller få bulimi eller liknande, det stämmer nog in mer, hetsäta och må dåligt och spy, men spy är så jävla äckligt, fyfan skulle aldrig klara det.

jävlar vad jag skriver på idag, det är ju fan sjukt. skriver inte ens om ngt speciellt, jag bara skriver på om det som är i mitt huvud för tillfället. ofta ngn ens kommer orka läsa detta?

det är liksom helt galet.

fy fan jag mår illa, ska nog ut o gå fan. innan det blir allför mörkt. bor ju i stan där allt kan hända :P

hur som helst denna flicka mår inte bra, hon mår inte bra.. hon gör verkligen itne det.

min kära kompis matilda skrev i sin blogg (huldamareng.bloggagratis.se)

"Tiden läker alla sår" - ingen tänker på att ärren finns kvar och det finns ingen tid som kan läka ett ärr.

och det är såå jälva sant och så jävla klockrent, denna flicka (jag) har många sår, vissa har läkt men lämnat stora ärr efter sig.


dagens låt:

nerve - soilwork-


på lördag ska jag stå på vaksalatorg och sälja kakor eller vad det va..

kom gärna dit, står mellan 9-13 typ.


på lördag är det även kulturnatten. ska ni ut? hör av er till mig, jag gillar att träffa folk då.


hur som helst, ha det underbart bäst, puss hej!

Av bessibus - 7 september 2008 17:37

träffade teresia en kortis. vi va hemma hos henne, kollade p ålite klipp på datorn, tiff kom dit o jag gick.

träffade sara på stan, gud vad den damen kan få mig på ra humör. behövde bara se henne och blev typ lyckligast i världen på 2 sekunder.. hur som helst vi satt på varma gubben som  va kall och filmade lite, sen drog vi till donken och åt lite. de vamys, jonte ringde och skulle komma men han dissade oss pga ingen skjuss, inga pengar o ingen moppe, han kunde alltså inte ta sig in.. jaja, ska kanske träffa han imorgon om inte annat.

nu snart ska jag äta och  jag ska åxå springa om 1h.. det blir mysigt, tar nog o går raskt ist.

hur som helst skola imorgon igen. roligt värre, undra vad jag ska göra på håltimmen som är i ca 3h.. vi får se det då. kanske gör pyskologi-läxan.. vi får se.

hur som helst ha det bra, puss hej!

Av bessibus - 7 september 2008 10:42

japp, jag har gjort en lite mer höst design nu, men jag vet inte riktigt om jag är klar, jag är inte riktigt nöjd. men men, om jag sitter en stund till blir det nog bra.

vad hädner idag då? jo jag ska fixa mig själv nu, sen vet jag inte, typ åka o handla med mamma skulle va guld, vi har typ inget hemma nu.

sen om det blir som vi sagt kommer sara in i eftermiddag innan hennes salsalektion. mysigt.

imorgon är det måndag.. palla måndagar. då har vi en lektion 3h hål!!! för att sen ha en annan lektion, så jälva ovärd dag typ.

btw ska kanske träffa elin ngn gång nästa vecka. mysigt va typ evigheter sen.

 jaja, ha det bäst. det ska jag försöka med. puss hej!

Av bessibus - 7 september 2008 10:29

ja ni människor livet är inte lätt ibland.

det är verkligen jobbigt att leva ibland.

när allt runt om bara blir sämre.

vad ska man göra då? jo kämpa på och invänta förbättreingen som i mitt fall typ aldrig verkar komma... jag har väntat såå länge känns det som, o problemen blir bara större och fler o jag orkar fan snart inte längre.

allt blir bara fel. det känns oms att det varit som en bergodalbana men nu snart är det fan fritt fall.. jag vill bara att allt ska bli bättre, jag orkar inte med mer skit. jag kommer ju bli störd snart..

hatar detta så jälva mkt. detta år har varit bara hemskt. det har varit det sämsta och mest jobbiga någonsin. ju mer jag lever, ju mer jag lyssnar, ju mer skit får man höra om människor man trodde va bra, ju mer sjunker man ner då man inser att så många människor är helst jävla störda. de är ju precis som alla andra.

vf finns det så många skit-människor o så få underbara?

 det får väl typ bli livets fråga..


dagens låt:

sitll goning storng typ..

avril lavigne - nobodys home

Av bessibus - 6 september 2008 10:57

har ni tänkt på det ngn gång?

att livet kan beskrivas nästan ordagrant i olika låtar?

det har jag, för jag flyr in i hög musik när jag mår dåligt. jag lyssnar nästan alltid på musik, jag älskar musik och kan ha lite konstig och utspridd musik smak ibland.

hur som helst, jag tänkte skriva upp lite låtar jag brukar lyssna på ofta när jag mår dåligt, och som beskriver mig ganska så bra.

så enjoy, ha det bäst. puss!


avril lavigne - nobodys home

maroon 5 - she will be loved

the platters - the great pretender

the weepies - nobody knows me at all

oasis - wonderwall

Haley James Scott - halo

christina aguilera - the voice wihtin

the beatles - help!

kelly clarkson - sober

foo fighters - the one


detta är då bara några. men det är ett smakprov typ.

Av bessibus - 4 september 2008 15:02

hejsan människor.

idag når jag lite illa, men det är nog på bättrings vägen nu tror jag.

skulle vilja gå ut o springa ikväll. känner mig sååäcklig på insida att det typ inte är sant.

började min påbättring på solbrännan idag tills skolfotot, tänker inte va lik igen! så vi får se hur jag ser ut om en vecka.

har enorm lust att få en hel nagelförlängning, men jag får vänta tills närmare jul innan det kommer hädna liksom. skulle vilja utföra en manikyr idag så ska se om jag kan få ngn att bli ett offer för mig, annars målar jag kanske mina egna naglar, eller liknande.


detta är dagens låt. enjoy. ha det underbart därute. hör gärna av er. puss!

http://www.youtube.com/watch?v=A6T-2qkWysE
Ovido - Quiz & Flashcards