Alla inlägg den 28 september 2008

Av bessibus - 28 september 2008 21:13

ja ni, igår och idag har jag varit glad, o det är u bra, trots att det idag va lite guppigt har det varit ganska bra liksom.

vad har jag gjort då?

jo jag har fixat mig, dragit till stan, byttlakan i min säng som jag tydligen gjorde på fel sätt.. så nu är sängen för en gångs skull bäddad.

och så har jag suttit här, vid saken som gör att man har lite mindre liv.

men det har varit kul att sitta här, vilket det oftast är.

aja, hur som helst, borde plugga just nu, men gör jag det? nej, jag har noll konsentrationsförmåda. verkligen den är = noll.

haha, det brukar inte va så. men nu är den det.. då man behöver den som mest.

aja måndag imorgon,

sh redovisning står på schemat. sen 3h hål, som jag hade tänkt plugga på. sen bild. som jag förövrigt suger på.

menmen, funderar på att dra mig mot mitt rum. men apalalr itne. haha!

/e

Av bessibus - 28 september 2008 18:16

denna låt tipsade pettersson mig om tidigare idag, har lyssnat lite på den nu.

den är mysig, och skön att lyssna på.

så här kommer den,
sara em - always mine.

/e

Av bessibus - 28 september 2008 16:39

hej people, jag vill ha lite hjälp av er, jag vet själv vad jag tycker men känner för lite hjälp,

vad passar jag bäst i ljust eller mörkt hår?

/e

Av bessibus - 28 september 2008 13:00

haha, jag ni dessa 2 låtar lyssnar jag grymt mkt på just nu.

sata löfgren - aldrig

Av bessibus - 28 september 2008 12:58

sara löfgren - starkare.

Av bessibus - 28 september 2008 12:06

ja ni idag fyller amanda 17 år!

grattis till henne! vi får hopppas på att hon får en skit bra dag.


dagenslåtar:

Balligomingo Feat. Lucy Woodward - New Favorite Thing
sara löfgren - aldrig


/e

Ovido - Quiz & Flashcards