Alla inlägg den 23 september 2008

Av bessibus - 23 september 2008 16:48

jag är hel såld på henne, precis lika såld som juryn verkar vara.

hon är så jävla bra. får fan nästan rysningar.

defenitivt en av mina favoriter.

/e

Av bessibus - 23 september 2008 14:24

ja ni, då va de tisdag.. o det va uppsats-skrivning på schemat.. och de gick ju så bra som väntat, dvs åt hlvete. jag suger på att skriva o jag suger på svenska, asså ämnet, inte annars, men det gick ju skit dåligt, så elisabeth första ig kanske kommer, nerå i really hope that aint coming, men man vet aldrig så förväntar mig inget direkt.

vi slutade när vi va klara så dvs runt 11 tror jag att jag va klar så sanne, matilda, sara "hubbe" o jag gick ner o åt. sen drog dom o "hubbe" o jag blev kvar en stund, sen gick vi på en promenad, och hamnade till sist vid bryggan, ni vet den "nyare" delen av bryggan där det är "kropps"format och menat att man ska sitta mot ån och solade lite. det är ju så sjukt fint väder! vi börjar filma lite o efter ett tag känner jag för att vända mig om dvs få ryggen mot ån o spana runt lite efter snygga killar (som förövrigt typ lös i sin frånvaro). efter ett tag vänder sig "hubbe" oxå. haha, då går en gubbe som vänligt ler och säger "fel håll, flickor" jag hörde inte men vi hade spanat in ngn som gick efter han (som typ totalt inte alls va snygg,) men sara hörde iaf va gubben sa o börjar asgarva o jag ba, men vad sa han? "hubbe" skrattar fram, fel håll flickor o båda börjar asgarva.. haha! typ sannglädje. haha

det förgyllde min dag :D

men "hubbe" skulle möta en kompis vid 13.30 så då skiljdes vi åt, hon drog åt sitt håll, jag drog åt mitt.

så nu sitter jag här hemma och berättar lite om min dag.

på schemat står förövrigt kör klockan 18-19. sen hem o plugga lite. funderar på att ha springkläder på mig då eller liknande o ta en sväng på vägen hem, men vi får se. kanske går ut o går nu innan middagen ist. och kanske bara kör styrka senare.

hmm. jag ska köpa ett hopprep hade jag tänkt. det är ju ganska så bra träning, eller hur, och jag menar hur mkt kostar ett hopprep?

btw snart får man pengar å då ska man ju äntligen köpa ett friskis kort. 

haha.


dagens låt:

Stereophonics - Maybe Tomorrow
Lifehouse - Everything


sjukt bra låtar. den i fet text är från förhäxad soundtracket.

ska ju ta en låt varje dag till albumet är slut hade jag tänkt.

hur som helst, ha en ur mysig efter middag de ska jag ha, ska nog göra kaffe och fika en stund på balkongen.

/e


Ovido - Quiz & Flashcards