Alla inlägg den 19 september 2008

Av bessibus - 19 september 2008 18:47

ja ni skrika är det jag skule vilja gö, bara skrika rakt ut.

ta ut alla aggritioner. jag är så trött på skit o tjafs.

vf är inte livet enkelt?

Av bessibus - 19 september 2008 16:30

hur fårman in youtube klipp, ngn som kan hjälpa?

Av bessibus - 19 september 2008 15:54

japp då var det fredag igen o sista dagen innan helgen.

det var en lugn dag, vi sminkade hela dagen så jag blev sminkad och sminkade, själv fick jag tvätta bort mitt smink för min sminkös va inte nöjd. o jag blev inte heller nöjd med min sminkning på henne, men men, vad gör man inte har typ inte sminkat på hela sommaren.

i helgen måste jag få soova o länge åxå. jag känner att miin krop inte sovit eller ätit som den ska, så inge godis på hela helgen, jag tror att jag kommer klara det ganska bra. är så äcklad av allt som har med sockar att göra just nu så det finns inte.

ska försöka träna åxå 2-3 ggr, styrka o kondis. blir nog mest kondis. om jag känner mig själv. sen när jag får pengar ska jag köpa friskis kort.

o herre gud komme rinte ha några pengar kvar ska köpa en paryfm åxå om ekonomin tillåter har ju ingen kvar fan!


vad händer ikväll då? ingen aning faktiskt, ska försöka få pettersson att träffa mig om de går, men vi får se.


ska kanske ut o gå en stund innan det blir mat, vore sköönt.

ska lägga in en bild på hur "brun" jag va efter sommaren.

ha det bra.

 /e

Ovido - Quiz & Flashcards