Alla inlägg den 18 september 2008

Av bessibus - 18 september 2008 16:10

fotoade lite ego bilder idag.

kände att de va längesen.

känner mig skit äcklig just nu, har svullat hela veckan, nu ska jag ut o gå, men tänkte lägga ut 2 bilder innan jag lämnar huset.

hatar detta så in i bomben, dey finns inge värre.

friskis kort nästa känner jag, bara vänta på att pengarna ska komma.

/e


Av bessibus - 18 september 2008 15:17

kollade lite besöks statistik. idag, och såg att bloggen får fler o fler besökare, ökar faktiskt med 9 pers per mån. även denna och denna månad är ju inte slut än då vi får se hur det slutar ville bara säga det :D

så tack till alla er som kollar in min blogg. kommentera gärna man blir så glad, man får liksom en riktig bekräftelse på att ngn läser den :D det gör en skit glad. så tack.

/e

Av bessibus - 18 september 2008 15:05

denna låt fick mig att tänka efter lite och jag känner bara att denna lilla text bit ur låten sätmmer lite för mig, det klickade bara på ngt vis. har lyssnat på den nu ett tag, men gått över till hårdrocken för dagen.

men det är ändå dagens låt.

här kommer några rader.


gyllene tider - när alla vännerna gått hem.



När alla vänner är som ljus
När varje sekund känns som en minut
Och när man inte hittar ut
När alla vänner är som ljus

När alla vänner är som ljus
Ljus som brinner ut
När varje veke bär en knut
När alla vänner är som ljus

Då börjar man tveka att ta nya tag
Ensam i världen, här är jag!
Är jag stark eller svag?
Det spelar ingen roll...


/e

Av bessibus - 18 september 2008 09:55

japp då va de dags igen, idrottslektionen.
och idag ska vi springa och öva inför coopertestet. vi ska springa en sträcka som jag tror är ca 2.4 km lång. vi sprang denna sträcka plus en annan (4km) förra året o nu ska vi göra det igen. och denna gång måste man slå tiden man hade förut. hjälp! nej då jag tror att jag kan slå min förra tid, jag pessar mig mer nu, och har fått bättre kondis. så de e bara spring till härligt hög rock musik.
musik är ett måste för mig för att de ska gå bra, annars psykar jag mig bara.
så laddar ipoden så den håller nu. har gjort en speciell spring-lista åxå. funderar på att lägga in lite mer där..
aja, kklockan är 5 i 10 och jag sa börja röra mig, eller fixa mig lite rättare sagt.
jag tror att jag kommer få håll.. jag åt typ nyss, dåligt planerat jag vet men jag sov lite för länge..

ha det bäst people puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards